Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morris schreef:Ik herken MonteKarlo. Op 17 januari had ik een telefonische afspraak met met mijn scriptiebegeleider. Toen wel feedback gehad, maar ik kon/mocht door met de resultaten en an analyse. Dus ik doorgaan met schrijven, het hele stuk afgemaakt. Krijg ik feedback 5 maart, er lijkt niks meer goed te zijn. Afijn eerst op wintersport en donderdag 21 maart weer een belafspraak. Na een uur praten over mijn stuk, ‘ga eerst hoofdstuk 1 tm 4 maar herschrijven (is tot en met onderzoeksontwerp). Oh ja.... Enne je gaat slagen, maar rond de kerst. Wtf dacht ik, weer terug naar af. Niks lijkte meer goed te zijn. Kon ze dat 17 januari niet zeggen. Weer een maand naar de filistijnen. En ik moet nu elke maand extra bijkopen......
Gewoon niet grappig meer, ik heb er ook doorheen gezeten.....best last van gehad.
Zaterdag 30 maart hoofdstuk 1 tm 4 ingeleverd, en nog geen reactie. Ze vertelde, reactietermijn is 7 - 10 dagen .....zucht en zo ben ik alweer twee weken verder en heb niets kunnen doen......
Morris schreef:Ik herken MonteKarlo. Op 17 januari had ik een telefonische afspraak met met mijn scriptiebegeleider. Toen wel feedback gehad, maar ik kon/mocht door met de resultaten en an analyse. Dus ik doorgaan met schrijven, het hele stuk afgemaakt. Krijg ik feedback 5 maart, er lijkt niks meer goed te zijn. Afijn eerst op wintersport en donderdag 21 maart weer een belafspraak. Na een uur praten over mijn stuk, ‘ga eerst hoofdstuk 1 tm 4 maar herschrijven (is tot en met onderzoeksontwerp). Oh ja.... Enne je gaat slagen, maar rond de kerst. Wtf dacht ik, weer terug naar af. Niks lijkte meer goed te zijn. Kon ze dat 17 januari niet zeggen. Weer een maand naar de filistijnen. En ik moet nu elke maand extra bijkopen......
Gewoon niet grappig meer, ik heb er ook doorheen gezeten.....best last van gehad.
Zaterdag 30 maart hoofdstuk 1 tm 4 ingeleverd, en nog geen reactie. Ze vertelde, reactietermijn is 7 - 10 dagen .....zucht en zo ben ik alweer twee weken verder en heb niets kunnen doen......
Yvankaxx schreef:Hallo! Mag ik mij hier ook melden?
Ik ben bezig met mijn scriptie voor HBO verpleegkunde. Vorige week heb ik mijn onderzoeksvoorstel ingeleverd en ik heb een hele bult aan feedback gekregen (en een no-go). Deze week heb ik mijn eerste interviews en daarnaast de feedback verwerken. Mijn beoordelaar wil het behoorlijk naar eigen hand zetten, dus dat vind ik wel lastig.
Morris schreef:Yvankaxx schreef:Hallo! Mag ik mij hier ook melden?
Ik ben bezig met mijn scriptie voor HBO verpleegkunde. Vorige week heb ik mijn onderzoeksvoorstel ingeleverd en ik heb een hele bult aan feedback gekregen (en een no-go). Deze week heb ik mijn eerste interviews en daarnaast de feedback verwerken. Mijn beoordelaar wil het behoorlijk naar eigen hand zetten, dus dat vind ik wel lastig.
Die interviews behoren tot je onderzoek? Is niet handiger om eerst een goedgekeurd onderzoeksvoorstel te hebben? Loop je niet het risico dat je te weinig of ‘verkeerde’ informatie lospeuterd?
Wat mij heeft geholpen, om te vragen of je het interview mag opnemen, geluid. Dan kun je thuis rustig transcriberen, kost veel tijd, maar je haalt er alles uit wat er in zit aan info.
xU_Blinghx schreef:Hallo,
Ik wil me ook heel graag melden in dit topic. Ik ben helaas een langstudeerdstudent en mag eindelijk beginnen aan afstuderen.Ik studeer Trade management gericht op Azië op HBO niveau. Hiervoor moet ik in samenwerking met een bedrijf een import- of exportplan schrijven. Helaas zitten hier in de praktijk vaak wat haken en ogen wanneer je een bedrijf zoekt. Dit is mijn 5de bedrijf waar ik mee samenwerk om te kunnen afstuderen.
Gisteren te horen gekregen dat dit bedrijf eindelijk wel is goedgekeurd![]()
![]()
Dus ik mag eindelijk verder naar de volgende stap: Onderzoeksvoorstel
Ik hoop dat ik door een beetje mee te kletsen hier de motivatie kan vasthouden om door te gaan.
Fireheart schreef:Welkom Blinghwat fijn dat het eindelijk is goedgekeurd
Pffff ik heb feedback gekregen... het is allemaal ‘te oppervlakkig’