Ik zou dat ook wel eng vinden en een vriend meenemen naar de kennismaking, je weet maar nooit.
Ik krijg zoveel berichten, maar de meesten reageren na 2 berichtjes toch niet meer. Ben er inmiddels aan gewend .
marleen_usar
Geplaatst: 02-08-18 19:37
Weet de man hoe oud jij bent?
marleen_usar
Geplaatst: 02-08-18 19:41
Weet de man hoe oud jij bent? Ik heb hier een oudje en ze wisten niet of hij het zou halen.Maar met die warmte hebben we hem goed in de gaten gehouden.
Ik heb ook een keer een afspraak met een man gehad. In ieder geval tegen een vriendin gezegd waar ik was. Ik vond het zelf niet zo spannend. Het was wel grappig want zodra de deur open ging had ik al zo een flauw vermoeden dat deze man niet op vrouwen viel, en dat klopte (hij vertelde over zijn man etc) dus toen hoefde ik al helemaal niet meer zenuwachtig te zijn haha.
Ik probeer zelf altijd het goede te zien, de kans is natuurlijk klein dat het mis gaat, maar je moet niet onvoorzichtig met jezelf zijn. Dus doen wat je zelf fijn vindt!
Kaus
Geplaatst: 02-08-18 20:01
Oh ik moet zeggen dat ik daar echt nog nooit over na heb gedacht. Vertrouw mensen met huisdieren sowieso altijd meer
Wat enorm sneu van dat konijn Gelukkig waren de mensen wel aardig, je zou er maar de schuld van krijgen.
Kees heeft me net weer in mijn vinger gebeten. Natuurlijk onacceptabel dat ik in pootje vraag van de pup dus Kees valt aan. Toen ik hem bij zijn oor pakte ging hij dus voor mijn hand en kreeg mijn vinger te pakken.
Vind het vooral erg jammer dat de baasjes de schuld op mijn hond en mij afschuiven. Terwijl dit de eerste en enige hond is waar ik ook maar enige problemen mee heb gehad
Ik heb hier trouwens echt nooit dat mensen een aanvraag doen en dan niet meer reageren? Heb tot nu toe wel redelijk wat mensen afgewezen omdat ze dan nog minder dan de helft willen betalen. Dan moet je gewoon niet reageren want prijzen staan duidelijk in profiel. Nee, ik ga niet voor 5€ per dag twee weken op je Deense Dog passen.
marleen_usar
Geplaatst: 02-08-18 20:12
Jammer dat ze de schuld op jou schuiven, ik had hier laatst een mega drukke hond. Ik had hem al eerder gehad en als je hem alleen hebt is hij echt rustig. Ik moest hem herplaatsen bij een vriendin en de eigenaar vond dat oké. Toen ze hem wilde ophalen gaf ik haar het nummer van mijn vriendin.
Ze belde op en vroeg hoe is het gegaan, zegt mijn vriendin ik zal eerlijk zijn het wordt tijd dat je je hond eens goed op voed. Ja zo direct is ze wel, maar soms werkt het ook.
Ik deel live locatie op whatsapp als ik bij mensen kom kennismaken en app als ik er ben en onderweg naar huis ben naar mijn vriend. Ben verder niet bezorgd en vind het niet spannend, maar gewoon voor de zekerheid. Een man kan zich natuurlijk ook voordoen als een vrouw, en een vrouw kan net zo goed leuke plannen hebben dus gender/leeftijd zegt mij helemaal niks.
Ik spreek af bij het losloopgebied in mijn stad. Mega groot omheind terrein. Zo kan ik ook inschatten of de informatie die de eigenaren geven correct is en kan ik al veel verschillende situaties uitproberen.
marleen_usar
Geplaatst: 02-08-18 21:21
Ik heb een keffer die keft buiten maar niet binnen dus komen ze altijd hier thuis.
Kaus
Geplaatst: 02-08-18 21:21
Maar dit gaat om huisbezoeken hè, dan is het wel handig om het huis ook te zien. Al helemaal als het niet om een hond gaat.
Ik spreek ook altijd af bij het bos. Maar dat is voornamelijk omdat ik honden op neutraal terrein wil laten kennismaken en mijn ene hond het absoluut niet heeft op vreemde mensen.
Ik heb mij ook aangemeld als oppasser, ik ben heel benieuwd of ik reacties krijg. Zoals ik het nu zie ben ik de enige in mijn omgeving in een straal van 5 km, in Nijmegen zitten er wel meer.
Dat kan zomaar bij mij in de buurt zijn had eerst het dorp van mijn ouders ingevuld omdat er daar niemand is en omdat ik daar dagelijks ben voor de hond van mn broertje en mn paarden.
De afspraak voor de kat, vissen en chinchillas gaat door. Aankomende week ga ik ze vertroetelen. Aardige vrouw ook. Gezellig gekletst tijdens de uitleg.
En we hebben een aanvraag voor een herder voor 2 weken. Even afwachten of het door gaat en of onze hond snel opknapt want die is aan de diaree. Net al 2x wakker geworden omdat ze gepoept had. Zo sneu. Ze weet dat het niet mag en kijkt heel schuldbewust. Maar ze kan er niks aan doen nu ze ziek is.
Wat sneu voor je hond heerst er iets onder honden ofzo? Mijn eigen hond was maandag ook aan de diarree al was dat volgens mij stress, maar mijn grijze oppashond (die nu twee dagen bij een andere pawshaker is als oplossing) schijnt daar ook nogal aan de diarree te zijn, en buiten kwam ik een vrouw tegen die ook al zei dat haar hond niet lekker was
Heb je daar een link van? Klinkt wel interessant. Zoals nu hebben we nog nooit meegemaakt met haar
marleen_usar
Geplaatst: 03-08-18 09:50
StonedRomy
Geplaatst: 03-08-18 09:50
Mijn oppas hond vandaag weer op de balans ballen gezet:
Normaal mogen ze er alleen op staan, maar het is ook wel heel moeilijk om ineens je balans te moeten houden op twee ballen
marleen_usar
Geplaatst: 03-08-18 10:03
Een leuke oefening en bezigheid weer eens wat anders. Ik laatst een chipskoker met brokjes gevuld en daar gaten in gemaakt. Ze waren met z,n 3en bezig om de brokjes op te eten en toen hij leeg was besloot er 1 om de koker te Verscheuren haha.
Oh wat slim om dat met een chipskoker te doen! Dat wordt Pringles eten
Kees wordt over drie uurtjes opgehaald Heeft wel een heerlijke wandeling gehad nog en daarna heb ik hem bijna een uur geborsteld Meneer was door kleefkruid gerend maar hij houdt niet zo van borstelen dus heb niet elk hoekje kunnen doen. Mogen de baasjes zelf doen.
Hoe leveren jullie de hond af na een wat langere periode oppassen? Gewassen en geborsteld of gewoon lekker vies en onder de modder?