Huishouden ben ik niet veel tijd aan kwijt, omdat ik thuis woon. Wel kook ik vaak, doe ik de boodschappen, stofzuig mijn kamer, haal mijn bed af etc en laat ik de hond uit, maar ook dat valt allemaal prima te combineren met werk, paard en school.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daphne_xxx schreef:Blacky94 schreef:Daphne, hoe gaat het met rekenen? Heb je je toets al gehad? Ik ben afgelopen periode onwijs druk geweest maar mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben kan ik wel kijken of ik je ergens bij kan helpen?
Hier gaat het op zich goed. Net begonnen op de nieuwe afdeling en mis mijn vorige afdeling best wel. Zorg is heel anders en het heeft ook zeker zijn voordelen, maar moet ook mijn plek in het team nog even vinden...
Toetsen heb ik allemaal gehaald en 1 verslag heb ik een goed voor gekregen, alhoewel dat ook niet vanzelf ging... Loop nu eigenlijk 1 verslag achter terwijl we ook met begonnen zijn met een behoorlijk pittige nieuwe module. Maar 1 onderdeel van deze module is verdieping op de opdracht die ik nog moet maken, dus moet er voorlopig nog wel even flink tegenaan...
Super lief! Ik ga proberen ergens eind volgende week de tweede oefentoets te maken. Zit er verbetering in dan denk ik dat het wel lukt. Het was gewoon erg onhandig dat veel berekeningen, die ik nodig had, bij mij nog niet bekend waren. Maar ondanks dat bij de eerste oefentoets 60% (waarvan ik een vraag verkeerd ingetoetst had). Het moet, hopelijk, lukken! In ieder geval bedankt voor je aanbod mocht ik bij een bepaald soort berekening echt vastlopen weet ik je te vinden.
Klinkt intensief meid. Lukt het verder allemaal een beetje?
Welke afdeling loop je nu(of heb ik nou heel stom eroverheen gekeken)? Succes!
Tussendoor ook van klas gewisseld, door een teruggekomen blessure waar ik nu al sinds 12 januari last van heb, met een slb'er waar ik niemand van de klas positief over hoor dus ik hoop aan het eind van het jaar terug te kunnen naar mijn vorige omdat ik daar incl al mijn problematieken goed bij terecht kon (hooggevoelig en een piekerstoornis). Nu nog even de laatste weken door zetten en hard aan het werk want dit blok gaat mij echt veeel te snel.
PeerAppel schreef:Ik zit dan op MBO en denk dat dat wel iets verschilt. Ik heb 3 bijbanen en dat klinkt veel, maar als ik 15 uur per week draai is het al veel (1 baan vast 8 uur per week en 2 oproepbasis). Ik vind het paardgedeelte vooral lastig in de winter, want mijn rooster is vaak 10 uur beginnen, 17.00 vrij zeg maar. Dan kun je net niet voor school heen en als je thuis bent is het al donker dus is naar paard gaan ook niet zo makkelijk meer als je geen bak met licht hebt of (zoals ik) vrij weinig in de bak rijdt. Qua schoolwerk thuis doe ik bijna niks thuis, omdat dat niet nodig is. Wij hebben een vak waarbij we opdrachten in projectvorm maken.
Huishouden ben ik niet veel tijd aan kwijt, omdat ik thuis woon. Wel kook ik vaak, doe ik de boodschappen, stofzuig mijn kamer, haal mijn bed af etc en laat ik de hond uit, maar ook dat valt allemaal prima te combineren met werk, paard en school.
Blacky94 schreef:Ah kijk! Hopelijk lukt het allemaal in één keer![]()
Wel vervelend van je SLBer zeg! Wie heb je nu en wie had je? Mag uiteraard via PB
Kun je niet sowieso bij je oude SLBer blijven of op eigen initiatief gesprekken inplannen aangezien hij/zij op de hoogte is van alles?
Het is wel echt intensief... Verslagen maken en onderzoek doen heb ik écht een hekel aan, en 3x raden waar mijn laatste 1,5/2 jaar uit bestaat![]()
Het voelt goed om module 4 op dat ene verslag na klaar te hebben, maar module 6 is vaag, eigen invulling, ze willen een deel internationaal netwerken zien en 1/3e is verdieping op het verslag van module 4 wat ik nog moet maken. Dus iedereen heeft zoiets van ''oke, en nu?''. Planning vanuit school is ook wel redelijk krap, alhoewel ik vermoed dat mijn inleverdata een maand of 2 later gaat zijn dan wat school aanbeveelt. Enige voordeel is dat ik het ziekenhuis en de systemen gelukkig al wel ken![]()
Ik kom van ouderengeneeskunde en zit nu op orthopedie
its_daantjee schreef:waarom ik zo stellig ben op de psychiatrie? ik word echt helemaal niet happy van verpleeghuizen of het ziekenhuis. de GHZ is ook absoluut niets voor mij. ik heb mn plekje gevonden, en wil daar ook graag mijn laatste jaar afmaken. ik zou het jammer vinden om met de ziel onder de arm te lopen op een plek waar ik het niet naar mn zin heb en om die reden mijn laatste jaar niet te halen. de eerste twee jaar doorkomen vond ik pittig genoeg, meerdere keren serieus na gedacht over het stoppen met de opleiding. ik ben nu zo ver, wil ook heel graag mn papiertje halen.
noem me eigenwijs, maar ik weet wat ik wil
its_daantjee schreef:xxxMarleen schreef:Dit heb ik ook ja, alleen dan met het ziekenhuis. De andere branches zijn echt niets voor mij.
Maar die `strijd´ om een stage plek is inderdaad ook niets..
precies. die eeuwige competitie om een stageplaats is verschrikkelijk. en vaak zijn het dezelfde die het voo elkaar krijgen
_Lobke_ schreef:Hoe gaat het hier?
Ik ben cum laude geslaagd voor mijn opleiding
Eloya schreef:Gefeliciteerd lobke!!
gaat lekker peer appel!
Balen its daantje, welke doelgroep werd je geplaatst?
Hier gaat het goed! ik zit zo op mijn plek binnen de ggz en deze afdeling(ouderen gesloten deur)
Leer heel veel en voel mij veilig binnen het team. nog wel flinke leerpunten maar vind stage nu oprecht leuk ^^ hierdoor hou ik het ook beter vol met nog 2 bijbanenn er naast maar hebmomentennog wel dat mijn gezondheid niet mee werkt of oververmoeid ben maar overal gaat het heel goed!