Nu met een normale periode heb ik alles bewaart voor de laatste twee weken. Niet heel handig

Netjes Loes!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Het ene tentamen gaat denk ik geen probleem worden daar heb ik echt het volste vertrouwen in, maar het gaat vooral om het andere tentamen met bijbehorende deadline (we moeten een dossier meenemen naar het tentamen en daar heb ik ook niet zo veel vertrouwen in haha). Ben dus beniwued hoe het gaat.. soweiso de tentames, hoe dat geregeld is haha 
SarahIlse schreef:Drukte bij iedereen nu dus!
Ik heb gister mijn tentamen Nederlands gehaald! Gisteravond werd ook het cijfer van communicatie erop gezet, maar ik durfde niet te kijken. Vanmorgen toch maar even gedaan en dat was dus een mooie 7,1. Happy me
saabineex schreef:Netjes, wat is je cijfer van Nederlands? Welke opleiding doe je?
paljaslaura schreef:Ik vond die sprints heerlijk vorig jaar Julia, bevalt het jou ook?
Nu met een normale periode heb ik alles bewaart voor de laatste twee weken. Niet heel handig
Netjes Loes!
saabineex schreef:Mooie cijfers Loes en Julia! Doe je een voltijd opleiding Julia?
theadora99 schreef:Huh hoeveel vakken hebben jullie per periode dan? Ik heb er sowieso maximaal 3 (op 1 periode na waar ik er 4 heb dit jaar) waar ik een tentamen van heb...
Op hoop van zegen dus!