elle108030 schreef:hoe ging economie bij jullie? (voor de mensen die hem vandaag gemaakt hebben?)
Slecht
En bij jou? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sauffi schreef:Oke ondanks alle tips die ik gister nog kreeg voor engels heb ik het echt verpest. Ik heb zojuist 16 punten gehaald van de 46. Ik had ook echt een slecht gevoel er over. Alle open vragen heb ik goed gedaan maar de rest is gewoon een ramp. Ik baal zo erg. Zo als het er nu naar uitziet zit ik kwa cijfer tussen de 3,2 en 4,5. Hoe ging het bij jullie (vmbo-tl)

sauffi schreef:Oke ondanks alle tips die ik gister nog kreeg voor engels heb ik het echt verpest. Ik heb zojuist 16 punten gehaald van de 46. Ik had ook echt een slecht gevoel er over. Alle open vragen heb ik goed gedaan maar de rest is gewoon een ramp. Ik baal zo erg. Zo als het er nu naar uitziet zit ik kwa cijfer tussen de 3,2 en 4,5. Hoe ging het bij jullie (vmbo-tl)
LoveGlove schreef:sauffi schreef:Oke ondanks alle tips die ik gister nog kreeg voor engels heb ik het echt verpest. Ik heb zojuist 16 punten gehaald van de 46. Ik had ook echt een slecht gevoel er over. Alle open vragen heb ik goed gedaan maar de rest is gewoon een ramp. Ik baal zo erg. Zo als het er nu naar uitziet zit ik kwa cijfer tussen de 3,2 en 4,5. Hoe ging het bij jullie (vmbo-tl)
Bij mij ging het Goed
Echt balen voor je
Het is trouwens op tv geweest dat er heel veel het Nederlands examen vmbo g/T/tl of whatever die richting niet af hadden gekregen. Ten minste, dat zeiden mijn ouders. Zou mooi zijn als de n-term dan erop wordt aangepast