Nu de hele middag KA's uit mn hoofd leren terwijl het zo mooi weer is
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xnaomivdh schreef:Hoe ging kunst voor degenen die het gemaakt hebben? Ik heb er wel een goed gevoel bij! Vond alleen de thema's niet zo leuk, en ook veel vragen over dans/theater en weinig over muziek of kunststromingen. Maar de meeste vragen waren wel prima te doen.
Nu de hele middag KA's uit mn hoofd leren terwijl het zo mooi weer is
Merelll schreef:Zoals ik vlgns mij al eerder heb gezegd, maak je geeen zorgen als je met nakijken laag uitkomt het kan altijd nog heel anders uitpakken, zeker kunst (al heb ik t niet) lijkt me moeilijk goed te beoordelen wat ik ervan hoor. Ik heb dus ooit nagekeken en dacht een 3 te hebben maar had een 6.9 dus no worries
Merula123 schreef:Merelll schreef:Zoals ik vlgns mij al eerder heb gezegd, maak je geeen zorgen als je met nakijken laag uitkomt het kan altijd nog heel anders uitpakken, zeker kunst (al heb ik t niet) lijkt me moeilijk goed te beoordelen wat ik ervan hoor. Ik heb dus ooit nagekeken en dacht een 3 te hebben maar had een 6.9 dus no worries
Het is wel zo dat de examens door meerdere docenten worden nagekeken en de gewone toetsen alleen door je eigen docent dus misschien kijkt die wat soepeler na :|
Op de andere kunsttoetsen dit jaar heb ik steeds rond de 8 gehaald dus hopelijk valt het hierbij ook wel mee![]()
Nu nog even leren voor geschiedenis en misschien wat woordenschat doen voor Engels.
Hebben jullie nog manieren om voor Engels voor te bereiden?
Merelll schreef:Ah, oké, bedankt voor de motivatie, haha.Dat voorbeeld was ook bij examens, dus is ook door meerdere nagekeken haha gewone toetsen kunnen we bij ons overigens ook niet al zelf nakijken.
Voor engels heb ik ook gwn geoefend, dan raak je bekend met de vragen enzo en weet je ongeveer wat ze van je verwachten
Ik ben nu vooral bezig met woordenschat, is altijd handig voor leestoetsen
Merelll schreef:Zoals ik vlgns mij al eerder heb gezegd, maak je geeen zorgen als je met nakijken laag uitkomt het kan altijd nog heel anders uitpakken, zeker kunst (al heb ik t niet) lijkt me moeilijk goed te beoordelen wat ik ervan hoor. Ik heb dus ooit nagekeken en dacht een 3 te hebben maar had een 6.9 dus no worries
JuliaKamm schreef:Engels doe ik vandaag niets meer aan, 2 dagen geleden 2016-1 gemaakt en had daar een 6.8 voor en voor andere oefenexamens ook geen onvoldoendes dus ik vind het wel mooi.
Net nog alle KA herhaald en ik weet ze nog steeds allemaal
Nu maar binge-watchen op Jort Geschiedenis

Jort heb ik de afgelopen weken al letterlijk alle filmpjes van gekeken dus dat hoef ik gelukkig niet meer te doen.
Als de normering niet hoog wordt...