Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gioia1997 schreef:Oef, nou ik zit op de trein naar Ljouwert hoor! zit te trillen van angst en de emoties Zitten hoog, liefst wil ik alweer stoppen met m'n studie.. Pff 19 jaar oud en dan nog zo emotioneel bij het weggaan terwijl ik komend weekend alweer terug ben, tis gewoon een mentaal iets dat ik denk van ja ik ga nu echt weg.. Beetje beschamend eigenlijk
Maar ik weet zeker dat je het helemaal gaat redden! Ik zou het gewoon sowieso een paar weken proberen vol te houden en dan kijken hoe het gaat, ik durf te wedden dat je je dan al een stuk beter zal voelen.
Gioia1997 schreef:Oef, nou ik zit op de trein naar Ljouwert hoor! zit te trillen van angst en de emoties Zitten hoog, liefst wil ik alweer stoppen met m'n studie.. Pff 19 jaar oud en dan nog zo emotioneel bij het weggaan terwijl ik komend weekend alweer terug ben, tis gewoon een mentaal iets dat ik denk van ja ik ga nu echt weg.. Beetje beschamend eigenlijk
.

dat geeft weer moed voor het aankomende jaar
Gelukkig dat het bij de meeste leuk was! paljaslaura schreef:Veel plezier allemaal!
Ik weet omdat ik nog geen klas etc weet ook niet of ik morgen of woensdag intro heb... Echt heel fijn HvA. Heb al gemaild dus hoop dat ze antwoorden.