Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

LauraMc schreef:Pff, stad was uitgestorven en onze zaak ook.. Sta je dan met je goeie gedrag! Pakjesavond is geen goede avond.. Bij jullie wel?
We hadden trouwens een nieuwe jongen deze week. Komt van Schier, 20 jaar en 6 jaar in een hotel gewerkt. Nou, wat een topper! Eerste dag en gelijk met de handy alles gedaan, was vrij druk ook nog maar ging perfect. Hadden hem ingedeeld in een klein wijkje van 4 tafels, voor de eerste keer. Nou, ik heb op een gegeven moment vrij genomen omdat hij alles deedSnapte alles, heeft aan een half woord genoeg. Alleen dingetjes uit moeten leggen wat specifiek bij ons bedrijf hoorde (dingen over de kaart of waar spullen liggen). Fantastisch! Als jullie ook iemand van Schier of een ander eiland aan kunnen nemen moeten jullie dat doen, dat zijn echt Horeca toppers!
.LauraMc schreef:Pff, stad was uitgestorven en onze zaak ook.. Sta je dan met je goeie gedrag! Pakjesavond is geen goede avond.. Bij jullie wel?
We hadden trouwens een nieuwe jongen deze week. Komt van Schier, 20 jaar en 6 jaar in een hotel gewerkt. Nou, wat een topper! Eerste dag en gelijk met de handy alles gedaan, was vrij druk ook nog maar ging perfect. Hadden hem ingedeeld in een klein wijkje van 4 tafels, voor de eerste keer. Nou, ik heb op een gegeven moment vrij genomen omdat hij alles deedSnapte alles, heeft aan een half woord genoeg. Alleen dingetjes uit moeten leggen wat specifiek bij ons bedrijf hoorde (dingen over de kaart of waar spullen liggen). Fantastisch! Als jullie ook iemand van Schier of een ander eiland aan kunnen nemen moeten jullie dat doen, dat zijn echt Horeca toppers!
Wij zijn ook weer op zoek naar goed personeel, mag ook wat meer ervaring bij. 

Ja echt heel jammer hoor!
Succes met ander werk zoeken. Ik woon helaas totaal niet in de buurt dus ik weet ook niks voor je..
maar zou na een jaar de bediening in mogen. denk niet dat ik dat wil want het is niks voor mij, word veel te zenuwachtig en bang dat ik wat laat vallen.. zodra ik zenuwen krijg laat ik het ook echt vallen.
dat is werken op snelheid en netheid.. krijg ik ook stress van en dan blokkeren mijn hersens haha! ook niks voor mij dus. laat mij maar lekker afwassen
its_daantjee schreef:hee wat leuk! ik werk sinds 3 mnd in de horeca, voor nu doe ik de afwasmaar zou na een jaar de bediening in mogen. denk niet dat ik dat wil want het is niks voor mij, word veel te zenuwachtig en bang dat ik wat laat vallen.. zodra ik zenuwen krijg laat ik het ook echt vallen.
soms sta ik in de keuken bij de voor of nagerechten, maar dat is ook geen succes voor mijdat is werken op snelheid en netheid.. krijg ik ook stress van en dan blokkeren mijn hersens haha! ook niks voor mij dus. laat mij maar lekker afwassen
Leren lopen met borden en een dienblad kun je thuis ook oefenen, dat leer je snel genoeg!
Maar daarna kwam de routine weer
Al voel ik me alsnog altijd super klunzig en sloom tov de kok
Free2 schreef:Zo, vanavond weer een keer gewerkt (keuken+afwas) sinds een paar weken. Ik moest er echt weer even in komen, in het begin was ik weer lekker klunzigMaar daarna kwam de routine weer
Al voel ik me alsnog altijd super klunzig en sloom tov de kok