Balen Wilianne!
Oke ik weet echt geen stille hints.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Poek schreef:Vervelend!Ik weet hoe het voelt.. Romy is er 6/7 maanden uit geweest.. Gelukkig gaat het deze maand al stukken beter met haar en nemen we haar alweer mee met fietsen!
Poek schreef:Een stom ongelukOnze paarden staan op een industrieterrein bij een bedrijf. De paddock grenst aan een ander bedrijf en een stapel pallets waren naar beneden gekletterd in onze paddock. Romy is gelukkig wel er net niet onder gekomen, maar is van de schrik als een malle rondjes gaan rennen en is daarbij uitgegleden. Haar hele achterhand was pijnlijk en wanneer ze liep viel ze zegmaar daardoor heen. Ze is volledig op de foto gezet, maar tot de dag van vandaag weten we nog steeds niet wat er nou echt is.. Moet er wel bij zeggen dat ze niet meer de jongste is en dat daardoor het herstel ook niet zo snel gaat.
Kashmino schreef:Gefeliciteerd Desiree!
Pacific schreef:Oké ik kom er echt niet uithebben jullie toevallig de laatste tijd een interessant artikel/filmpje/film gelezen of gezien dat iets te maken heeft met Engeland? Ik moet dus dinsdag een presentatie geven maar ik kan me echt niks meer bedenken
Ik zag laatst iets over dat ze in Londen een zwembad willen maken tussen 2 gebouwen (10e verdieping ofzo). Dat bad zou dan doorzichtig zijn en onder het bad ligt een plein oid
https://www.google.nl/url?sa=t&source=w ... oigcKVb9iw
Myrthe64 schreef:Is er iemand hier die mij even wilt helpen met het (eventueel) maken van een keuze? Gaat over de keuze tussen 3 paarden eigenlijk en ik word er nogal gespannen van omdat ik me er ook nog eens schuldig over voel..