Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ineke2 schreef:Ik gebruikte deze regelmatig:
Vandaag viel uw vacature mij op en daarom wil ik u graag kenbaar maken dat ik via deze openstaande vacature de mogelijkheid wil benutten een volgende stap te zetten in mijn carrière.
Of:
Naar aanleiding van de vacature **** op de **** website, maak ik graag mijn interesse voor deze functie kenbaar door middel van deze brief. Met mijn achtergrond en *** vaardigheden denk ik dat ik een sterke kandidaat ben voor deze positie.
....
*
maai_ke schreef:Yonne en Susan, dat is inderdaad een rotsector om in te solliciteren momenteel. Vallen veel ontslagen ook. Al eens bij Dimence gekeken? Weet niet wat jullie voor opleiding hebben gedaan?
Yonne schreef:maai_ke schreef:Yonne en Susan, dat is inderdaad een rotsector om in te solliciteren momenteel. Vallen veel ontslagen ook. Al eens bij Dimence gekeken? Weet niet wat jullie voor opleiding hebben gedaan?
Ik heb orthopedagogiek gestudeerd maar wil ook als begeleider aan de slag als ik daar iets in kan vinden.. Heb net even op de site van Dimence gekeken maar worden vooral GZ en klinisch psychologen gevraagd. En dat ben ik helaas niet..
Knert schreef:Ineke2 schreef:Ik gebruikte deze regelmatig:
Vandaag viel uw vacature mij op en daarom wil ik u graag kenbaar maken dat ik via deze openstaande vacature de mogelijkheid wil benutten een volgende stap te zetten in mijn carrière.
Of:
Naar aanleiding van de vacature **** op de **** website, maak ik graag mijn interesse voor deze functie kenbaar door middel van deze brief. Met mijn achtergrond en *** vaardigheden denk ik dat ik een sterke kandidaat ben voor deze positie.
....
*
De eerste zou ik vertalen in: vandaag viel u mij op, morgen valt een ander mij op...
de tweede vind ik persoonlijk niet echt een verbetering.
Oh ik ben echt een muts op dat vlak.
idinn schreef:@Solleke, ja klopt! Dan heb ik denk haar kamer overgenomen afgelopen zomer
Deze vacature is dus op 2 1/2 uur reizen met de trein. Ik kan mij voorstellen als ze op mijn CV zien waar ik nu woon (najah m'n ouders, laat ik mijn adres in Gent maar niet gebruiken) ze mijn brief al bijna direct naar de nee stapel verschuiven. Het is alleen wel echt iets waar ik graag voor verhuis. Ik zou dit dus graag aan willen geven in mijn brief. Iemand tips hoe dit het beste neer te zetten?
Sowieso is het niet bepaald mijn toekomstbeeld hier in de omgeving te gaan wonen later. Dit valt onder mijn lijstje provincies waar ik liever niet wil wonen haha.
Solleke_Noah schreef:idinn schreef:@Solleke, ja klopt! Dan heb ik denk haar kamer overgenomen afgelopen zomer
Deze vacature is dus op 2 1/2 uur reizen met de trein. Ik kan mij voorstellen als ze op mijn CV zien waar ik nu woon (najah m'n ouders, laat ik mijn adres in Gent maar niet gebruiken) ze mijn brief al bijna direct naar de nee stapel verschuiven. Het is alleen wel echt iets waar ik graag voor verhuis. Ik zou dit dus graag aan willen geven in mijn brief. Iemand tips hoe dit het beste neer te zetten?
Sowieso is het niet bepaald mijn toekomstbeeld hier in de omgeving te gaan wonen later. Dit valt onder mijn lijstje provincies waar ik liever niet wil wonen haha.
Ik zou gewoon iets zetten als= Momenteel ben ik woonachtig te ... maar voor een boeiende job verhuis ik graag. Oid.
Zelf heb ik het er nooit bijgezet en solliciteerde ook door heel het land. Kreeg er ofwel een vraag via email over, ofwel op het sollicitatiegesprek, maar het was nooit een reden om direct op de nee-stapel te belanden.
Yasmine schreef:Mijn woon-werk afstand is maar 35km en in theorie is dat niet ver, ware het niet dat heel België met de auto afzakt naar Brussel om te gaan werkenIk ben vaak 1,5u en minstens 1x per week wel 2u enkele rit onderweg, ook als ik om 7u15 vertrek. Mij stoort het niet zo, ik heb geen gezin en benzinekosten worden toch betaald door het werk. Voor een superleuke functie reis ik graag wat verder