Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Vraag me echt af wat die docenten willen zien, want daar is nog wel eens wat onenigheid en onduidelijkheid over hier en daar. Wel fijn als dat achter de rug is. Dan heb ik alles gemaakt en ingeleverd voor deze minor. Daarna alleen nog tentamen maken. 
Kirsha schreef:Wat betreft tijdspad, ik moet in principe in februari beginnen met het schrijven van mijn projectplan, en dan globaal vanaf week 6 t/m week 16 echt onderzoek doen. Ik ga afstuderen bij het bedrijf waar ik nu ook stage loop, daar heb ik het nu iets rustiger qua werkzaamheden, wat positief is want dan kan ik vast voorbereidingen treffen. Hoe eerder het allemaal klaar is hoe beter.

. 

Ik heb een vrij praktische uitvoerende stageopdracht en geen onderzoeksopdracht, daardoor moet ik mijn stageverslag wat anders indelen. Ik was heel bang dat daar problemen over zouden ontstaan maar dat is dus helemaal niet het geval. Dat houdt in dat deze week definitief mijn laatste stageweek is, komende week een weekje vakantie (waarin ik wel wat dingen wil regelen betreffende mijn afstuderen, wat ik bij ditzelfde bedrijf ga doen) en daarna nog een sollicitatietraining en dáárna dan beginnen met mijn afstuderen. Spannend
Dus als ik mijn herkansing haal vrijdag ziet het ernaar uit dat ik toch echt ga afstuderen dit jaar.

Maar dit was een ondersteunende cursus die ook gewoon met voldoende afgesloten moet worden. Voor deze cursus had ik een onvoldoende, terwijl het voor de opleiding voldoende was om af te studeren...