Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maaikman schreef:Isa schreef:Maar de Jong is toch al wel weet een stukje verder?
Rijd jij nog op een manege nu?
De Jong is Aalsmeer, dus inderdaad een behoorlijk stuk verder, maar blijkbaar vonden mensen het toch de moeite waard. (ik overigens niet, ben er wezen kijken, maar vond het drie keer niks)
De manegeeigenaresse van Gijsbrecht heeft zes manegepony's meegenomen en bij haar huis gestald, daar rijd ik nu. Ze heeft zelf ook nog drie paarden. Het is klein, maar wel heel gezelligniet echt zo'n typische manegesfeer zeg maar.
. Isa schreef:maaikman schreef:(waar) Gaat iedereen eigenlijk op vakantie?
Ik kom net terug van Terschelling, ga nog naar Chamonix (bij de Alpen) en een weekje ponykamp

Morgen wordt ze geopereerd en ze was vandaag al zoveel beter gelukkig! Verder lekker thuis paardjes rijden en veel wedstrijden
xNK schreef:Isa schreef:Ik kom net terug van Terschelling, ga nog naar Chamonix (bij de Alpen) en een weekje ponykamp
Ik ga met jou mee op kamp![]()
![]()
Nu helaas bij m'n opa, omdat m'n oma zaterdag op zondag is opgenomen in het ziekenhuisMorgen wordt ze geopereerd en ze was vandaag al zoveel beter gelukkig! Verder lekker thuis paardjes rijden en veel wedstrijden

ZeSteigert schreef:Sterkte
Het is wat met oma's zeg. Mijn oma is gevallen en heeft een zwaar gebroken enkel. Ze kan niks meer voorlopig..
Mijn klassen indeling is bekend (wij kiezen na de 3e en na de 4e vakken/profiel) en ik zit in 5C. Jammer dat er niet bijstaat wie er nog meer in zit. Heb ik er nog niets aan