Ik had vorige week besloten om me 100% zeker niet in te schrijven en volgend jaar een tussenjaar te nemen. Echter heb ik het er vandaag met oa m'n instructice over gehad en nu twijfel ik weer heel erg..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
boooo schreef:Oooh, ik twijfel zo..![]()
![]()
Ik had vorige week besloten om me 100% zeker niet in te schrijven en volgend jaar een tussenjaar te nemen. Echter heb ik het er vandaag met oa m'n instructice over gehad en nu twijfel ik weer heel erg..
dejoni schreef:Huh Kirsten? Misschien een rare vraag maar ze mogen je toch niet weigeren om de examens te maken of wel?
Hoop tenminste voor je dat het wel mag!
Maar kan wel snappen dat je niet weet of je er een moet nemen, want als je alleen maar een heel jaar thuis gaat zitten....
(en veeeeel fotograferen
)
boooo schreef:Plannen voor m'n tussenjaar heb ik wel, ik wil een paar maanden een Engelse taalcursus in de UK, Amerika of Australie doen en dan het liefst nog in de paarden werken in Australie. Maarja, hoeveel er van dat plan terecht komt is ook nog maar de vraag. Het geld groeit me niet op m'n rug..
)
. Heb me vandaag ingeschreven voor de studie & stufi aangevraagd, hoppa!
. Sanne_com schreef:boooo schreef:Plannen voor m'n tussenjaar heb ik wel, ik wil een paar maanden een Engelse taalcursus in de UK, Amerika of Australie doen en dan het liefst nog in de paarden werken in Australie. Maarja, hoeveel er van dat plan terecht komt is ook nog maar de vraag. Het geld groeit me niet op m'n rug..
(ik zit in Los Angels, dus als je die kant op komt)
boooo schreef:Nee wij hoeven dat ook niet! Neem aan dat het niet zo zwaar meetelt?
Plannen voor m'n tussenjaar heb ik wel, ik wil een paar maanden een Engelse taalcursus in de UK, Amerika of Australie doen en dan het liefst nog in de paarden werken in Australie. Maarja, hoeveel er van dat plan terecht komt is ook nog maar de vraag. Het geld groeit me niet op m'n rug..