Ben daar iets te volwassen voor denk ik.. Te oud overigens ook. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Blanket schreef:Oops, helemaal overheen gelezen. En excusez moi voor het wegkapen van de boeken, hihi.![]()
SKC hield niet zoveel in, was meer een dagbesteding..Vooral bij de toets heb ik, in mijn "holiday mindset", de rekenvragen gegokt. Ik weet het.. slecht excuus! Maar het telt niet.. nog slechter excuus!
Al het overige gewoon netjes ingevuld en/of ingeleverd. Van de week een mail gekregen met de uitslag, alsnog positief.

Studeren, sporten, werken. Dat is de bedoeling
Jiskaa schreef:Ik hoop zo dat er mensen zoals jullie zijn tijdens mijn introductieweek, lekker mopperen over de introductieweek en zoveel moeten stappen, dat schept een band
precies dit. Mijn introweek bestaat bijna alleen maar stappen, waar ik een hekel aan heb, maar toch ga ik want ik wil mensen leren kennen.. ivda schreef:Jiskaa schreef:Ik hoop zo dat er mensen zoals jullie zijn tijdens mijn introductieweek, lekker mopperen over de introductieweek en zoveel moeten stappen, dat schept een band
precies dit. Mijn introweek bestaat bijna alleen maar stappen, waar ik een hekel aan heb, maar toch ga ik want ik wil mensen leren kennen..
Dus vandaar dat ik ook niet ga stappen 's avonds, want dan kom ik de volgende dag mijn bed niet meer uit xD. En het helpt dat ik uitgaan niet leuk vind xD. Ben afgelopen studiejaar niet mee geweest, maar ik merkte wel dat ik er daardoor behoorlijk buiten viel. Nu nieuwe studie, nieuwe start, dus gewoon introductie xD Condesa schreef:Leuk topic!
Ik heb me aangemeld voor de studie Mondzorgkunde in Groningen. Ik krijg ook morgen de uitslag.
Zit in lotingsklasse A, maar alsnog super zenuwachtig![]()
Gaan er meer mensen naar Groningen?