Veel plezier vandaag!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

De managers willen niets loslaten
en ik dacht dat ik al kritisch op mezelf was...
Misschien moet je eens een keer vragen of je een soc mag meenemen of doorlezen, zodat je inzicht krijgt in wat je moet weten en hoe iets uitgevoerd dient te worden. Wat je dan niet snapt, kun je altijd aan een crewtrainer of evt. manager vragen. Dan toon je in ieder geval wel initiatief
(grapje hoor) Fee_ schreef:Je kan nu ook op ourlounge.nl alles bekijken. Weet niet of elke vestiging dat heeft, maar is echt handig. Je logt dan in met volgens mij hetzelfde emailadres als van jouwloon.nl, dna ga je naar elearning (staat rechts) en dan documentatie, daar zie je dan alle SOC's. Maar je kan bijvoorbeeld ook alle filmpjes nog eens terug kijken.
Ik vertel dit ook altijd tegen mijn trainees, sommige doen er wat mee, sommige niet, die keuze is dan aan hun. Maar het is wel fijn als je een training moet geven en je trainee weet al een beetje hoe het gaat.
Je bent ook net begonnen, denk ik? Helemaal niet gek dat je dan nog niet zo'n hoge score hebt.. Gewoon je best doen dan komt het allemaal wel goed!
Bij ons is een oriëntatie eigenlijk altijd 100%, omdat je op een eerste dag niets fout kan doen. Hoe zit dat bij de anderen?
maar bewaartijden is ook foutgerekend omdat mn crewtrainer niet wist of ik het had gedaan. daar houd ik wel rekening mee. maar het is mijn eerste officiele en zo kan er alleen maar heel veel vooruitgang in zitten denk ik dan maar... al had ik het idee dat ik het onderhand wel doorkreeg
had nu 86 % nog maar net gehaald maar toch een hele verbetering
) waarom ik die briefjes niet op de lade legde .. tjaaah haast haast die servicetijden
heel slordig... ( doe ik normaal altijd ,... heb al langer kassa gedaan alleen niet bij de mac ) en als ik het gepast krijg vergeet ik altijd het bedrag te zeggen...
Rubber_Duck schreef:Ja ik Miekel! Ik ben het alleen niet officieel geweest. Ik was wel de jongste hostess van Nederland op dat moment met mn 15/16/17Als je wat specifieks wil weten roep maar hoor!