IK werk bij de politie (regionaal service centrum) Wij mogen er niet meer dan 3 ivm de geestelijke belasting. De zware gesprekken zijn meestal in de nachten.
Hier ook alles rustig gebleven! Er stond wel een rare gast voor de deur om 03.00, met de mededeling dat hij net vrijgelaten was (uit detentie) en of wij wisten waar de Reclassering zat blablabla, erg rare situatie, hem gelukkig weg weten te krijgen, wss was het een dealer. (ik werk in een woonvorm met verslaafde mannen met een psychiatrisch probleem)
Belabberd geslapen helaas, om 13.00 al wakker.. Vannacht nachtje invallen op m'n oude locatie op Rotterdam Zuid, jaren geleden hier begonnen en lang gewerkt, voelt als thuiskomen
Ik moet tot 7:15 vanaf hoe laat begin je in de avond? Vriendlief doet bij ons de paarden als ik nachtdienst heb! .. Dus kan lekker gelijk me voor verwarmde bed in
Ik begin om 22.45...hier is vriendlief al vertrokken en onze dochter naar oma gebracht..ben vandaag niet van plan om voor 4 mn bed uit te komen
BelleTessa
Geplaatst: 16-05-14 06:51
Hier ook rustig geweest, Big Bang Theory kunnen kijken Wel saai in je eentje, morgen gelukkig weer op mn eigen locatie met zn 2en! Zo hopelijk slapen tot minimaal 1600, en vanavond uit eten, lekker.