Gefeliciteerd Dispar!
Kelly ook nog in spanning afwachten!
Gittekit, zo veel feedback is heel normaal bij een eerste keer inleveren! Ik moet mijn hele resultaten nog een keer doornemen (iets met cursief, spaties, punten en komma's --> ik word langzaam echt gek! Kijk me er scheel op) plus nog een spss analyse doen
Mijn intro moet ook nog aangepast worden en mijn discussie moet ook voor een heel deel herschreven. Ben er met goede moed aan begonnen, maar zie er echt tegen op nu!
Begeleidster is op vakantie en zei dat ze nog feedback zou geven, maar dat is tot op heden niet gekomen. Ik wilde echt per sé mijn scriptie gister doorsturen om af te laten drukken en in te binden, wil dat niet last-minute nog doen. Dus ja, hope for the best! Maakt me wel onzeker hoor, zeker nu ik hoor dat jullie nog veel moe(s)ten aanpassen! 
Vond het al raar dat de N anders was, daar ik wees dat toe aan missing values, maaar, bedacht me net dat ik tussen mijn 40 paginas analyse zowel met en outliers resultaten heb... Dus je raad het al, ik heb opeens de resultaten zonder outlier genomen ipv (net als bij de rest) met outliers. Het maakte geen verschil voor de significantie, dus daarom hebben we gekozen voor de data met outliers. Nu kan ik dus kijken waar ik dat precies overal gedaan heb en dan alles aanpassen... ZUCHT!