Foi, gister stadje gepakt! Maar we waren al te ehum, dronken voor philip dus zijn we naar plato geweest! We konden het niet vinden en toen heb ik een wildvreemde jongen gevraagd of die wist was het was. Hij wist het wel en toen heb ik hem maar meegesleurd
Dus gingen we met ons 3en naar plato. Hij had moeite met glimlachen. Was echt een balletje
Kwam uit zeeland en was in schok toen ik hem bier gaf, want vrouwen horen geen drankjes te halen voor een man. Maargoed. Ik moest naar het toilet toe en bij de vrouwen stond een dikke rij. Dus ik besloot maar naar het mannentoilet te gaan. Heel normaal hier in de Achterhoek. In tilburg schijnbaar niet
Allemaal scheve gezichten. Oke, het verhaal verder. Ik ging dus naar het toilet bij de mannen en hoorde een 'colaaaaaáaa' accent. Dus ik vroeg maar meteen waar ze vandaan kwamen. En die jongens kwamen ook uit de achterhoek. Godje
Kon ze wel knuffelen! Heb de hele avond bij hun gehangen. Ohnee, ze hebben de hele avond bij mij gehangen. Was echt supergezellig maar terugdenkend heb ik me behoorlijk misdragen 
Toen ik eenmaal op de fiets naar huis fietste heb ik de hele weg lopen bellen met mijn fietsbel naar mensen die ik onderweg tegenkwam. Bellen en zwaaien en godje, die gezichten allemaal
Hier zijn ze echt niets gewend. Al met al een topavond!Maar ik zeg ja; wanneer gaan we meeten!
)
En vooral mijn paard haha!

!