Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Douce schreef:M en o en normale verdelingen? Mis ik iets?
xMarloess schreef:Goed bezig iedereen! Niemand die Q-day viert?
Ik iig ook niet, wel naar Q-night geweest, en eerst misschien nog wel Q-day maar vriendin had geen zin, dus eigenlijk maar goed ook want nu heb ik een beetje aardrijkskunde geleert.. Kon me alleen niet zo goed concentreren door die heerlijke zon!
Is KUA niet heel irritant om te leren, omdat het zo stampen is?
xCathy, zeker spannend.. Ik heb vooral ook het idee dat ik veel te weinig doeEn dan probeer ik iets te doen, lukt het niet, ik onthoud het gewoon niet allemaal! En ik heb steeds geen zin om 3 uur achter elkaar vrij te houden voor een examen. Maar ik denk dat ik morgen maar een examen nederlands ga maken. Daar ben ik als het goed is, best goed in. Dus hopelijk zakt de moed me niet in de schoenen morgen als ik toch lager dan een 6 haal.
Hoe leren jullie trouwens? Maken jullie examens en ga je dan kijken waar je niet goed in was, om dat te leren, of gaan jullie eerst leren en daarna kijken hoe de examens gaan?
xCathy schreef:Ik heb even een vraagje, weten jullie hoe dat zit met normeringstabellen. Want ik heb net een examen natuurkunde gemaakt, en had er 25 punten voor. In de tabel (http://www.eindexamens.leidenuniv.nl/ni ... mering.htm) staat dan dat ik een 4.0 heb, alleen bovenin staat dat de N-term 0.5 is, mag ik er dan nog 0.5 bij optellen of is het gewoon een 4.0?