Moet mijn these morgen definitief inleveren. Ga nu nog even aan de slag, maar ik denk dat ik niet meer heel veel ga verderen. Ben blij als dat stomme ding eindelijk de deur uit is en ik weer rust heb!Ik ben trouwens ook 'langstudeerder'. Ik mocht na mijn eerste jaar (net) niet over. Had niet zo heel goed mijn best gedaan in mijn eerste jaar. Vond de studie/opleiding wel leuk, maar kon mijn draai niet helemaal vinden in het eeuwige op en neer gereis en mijn verplichtingen hier. Had toen nog een vriend waar ik praktisch bij inwoonde en die ik alleen 's avonds zag. Huiswerk schoot er vaak bij in etc. Heb er wel mijn lesje uit geleerd uiteindelijk, maar ben wel blij dat ik een jaar extra heb gehad om mijn vakken op te halen. Tot nu toe ben ik eigenlijk ook prima bij gebleven, maar door de harde knip neemt de druk nu extra toe.. We zullen zien hoe het afloopt!

en dan mag je niet beginnen met je tweede jaar. Bindend studie advies is bij ons pas daarna ingevoerd.
is dat dan hetzelfde als theologie?
Echt te belachelijk voor woorden..
Moet een heerlijk gevoel zijn, lekker helemaal klaar!
mei gaat een héél drukke maand worden!
komt wel goed! Vooral niet gaan stressen, want dan lukt het helemaal niet meer! Succes!