Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Slepen naar de adresbalk, ja hoor??? Nooit geweten, lachen!
Als ik foto's moet jatten en het is echt goed afgeschermd allemaal....gebruik ik altijd maar gewoon een printscreen
LHO schreef:pmarena schreef:Slepen naar de adresbalk, ja hoor??? Nooit geweten, lachen!
Als ik foto's moet jatten en het is echt goed afgeschermd allemaal....gebruik ik altijd maar gewoon een printscreen
Er is niet zoiets als goed afgeschermd. Op het moment dat jij de foto ziet, staat hij al op je PC. Alle moeite om het af te schermen is dus ook verspilde moeite.
Nog makkelijker is naar images.google.com en daar site:domeinnaam.nl in te tikken. Dan krijg je alle afbeeldingen van dat domein.
Susanne_ schreef:Er zijn geen afbeeldingsresultaten gevonden voor uw zoekopdracht 'site:www.horse-assist.nl'.
JolandaS schreef:Beetje jammer dat ik juist in het ondernemerstopic lees over foto's jatten. Heel professioneel.
pmarena schreef:Jij hebt echt interessante kennis LHO![]()
Maar voor mij als redelijke leek is het al gauw goed afgeschermd natuurlijk als ik een foto simpelweg niet mag selecteren dan kan ik er ook niks mee....behalve dan die Printscreen en even de foto uitknippen
Ik krijg ook niks, wat doe ik fout
site:barefoot-saddle.nl
LHO schreef:pmarena schreef:Jij hebt echt interessante kennis LHO![]()
Maar voor mij als redelijke leek is het al gauw goed afgeschermd natuurlijk als ik een foto simpelweg niet mag selecteren dan kan ik er ook niks mee....behalve dan die Printscreen en even de foto uitknippen
Ik krijg ook niks, wat doe ik fout
site:barefoot-saddle.nl
DankjeEven spieken.
https://www.google.nl/search?q=site:bar ... GdOsnc4IgH
Ik zie gewoon een aantal afbeeldingen hoor. En Google heeft de site blijkbaar geindexeerd als boomloosrijden.nl. Als ik daar op zoek, zie ik nog heel veel meer afbeeldingen
pmarena schreef:Nou, dat zit een beetje raar in elkaar (Dat "geïndexeerd op boomloosrijden.nl")
Voor jou waarschijnlijk wel heel begrijpelijk denk ik
**let op: lang en wazig verhaal**
*knip*^)
pmarena schreef:LHO schreef:pmarena, ben jij trouwens een blonde, Brabantse dame die ook langs stallen gaat met haar producten?Wij hebben nl. ooit een boomloos zadel geprobeerd voor een aantal dagen.
Nee helaas, donkerharig propje van 30km onder Rotterdam dat het achter de computer al te druk heeft met klanten
Lottie84 schreef:Onenigheid bij host... Breek me de bek niet open... Ik ben voor duizenden euro's in de nek geslagen en nu wilt hij weer €2.500 van me hebben..
Voordat die 2.500 betaald is, cq er een betaalafspraak gemaakt is, wilt hij mijn webshop niet in de nieuwe versie opleveren. Die €2.500 betreft
echter een offerte waar ik geen akkoord voor heb gegeven, ik ben dan ook niet bereid om hiervoor te betalen. Het is van begin tot eind 1 groot
drama gebleken... De hosting word zodra mogelijk onder gebracht bij een ander bedrijf.