Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En ik wou cheececake bakken om mijn stress weg te kunnen eten
Phylos schreef:Tjonge je gaat een avondje optijd naar bed en hupsa weeer 2 pagina's erbij.
Ik zit nu aan mijn ontbijtje over een kwartiertje richting tentamenhal.
Mara, bij welke studentenvereniging zit jij?
Geen ontgroening of wat dan ook, 1e jaar was wel heel druk maar ook heel gezellig en het is nu allemaal beetje rustig enz. Maar heb er wel een hele leuke,lieve club vriendinnen aan over gehouden.
(En de dispuutsfeesten zijn toch ook wel errug mooi, afgezien van die van vorig weekend dan. )
Succes met je andere tentamen!
Naja, moet pas om 19 uur werken en eten is een kwestie van in de magnetron en opwarmen. Dus heb nog wel 7 uur om te leren.

maar ik moet wel een verslag af hebben samen met ene ander meisje en ik heb tot nu toe vrij weinig van haar gehoord.

Op een gegeven moment moesten ze een kat uit de boom plukken die er al 4x uit was gehaald door de brandweer. Dom beest
Naja, het is in ieder geval heel gezellig.
Zo'n ontgroening is gewoon niks voor mij. Oké, nu ga ik echt beginnen met leren.
Ja sorry hoor maar als er 50 potentiele nieuwe leden zijn, verwacht je dan dat ik van allemaal de naam in 1x weet?)(Okee in dit jaar was er wel een factor die het gemakkelijker maakte doordat we 3 Nicks hadden en 2 Simons
)
Het ergste dat wij hadden in het 1e jaar was dat we 3 dagen op kamp gingen en iedereen een vies groen uniform aan moest. Maar dat was eigenlijk super handig, 3 dagen in dezelfde kleding want dat overall zat er toch overheen. En je had een bandana om je hoofd met je naam erop. Maar dat was puur zodat iedereen 'gelijk' was. (1 vd pijlers van Dizkartes) en in de intro periode met z'n allen op de grond zitten in de kroeg en daar het Wilhelmus, Groingers Laid en het Dizkartes lied moeten zingen. Maar that's it. Voor de rest geen kleinerende dingen of wat dan ook, was gewoon allemaal heel gezellig.
Maar die 'standaard' studentenverenigingen met ontgroeningen en allemaal verplichtingen is niks voor mij. In februari hebben een aantal studentenverenigingen weer 'openhuis' (kiezel) en dan wil ik eens gaan kijken bij dionysos, cleopatra en flex..Dizkartes heeft dat niet geloof ik he.
ennuh Mara, vind het toch knap traditioneel :p Hihi. Bij ons is iedereen lekkur veel gelijkuuur :p hoeveel leden zijn jullie?

) zei nog dat het van haar echt wel wat erger had gemogen, ze had zoiets van 'Okee, is dit het?
'
Wie was het?
Veel plezier!
duh) iemand gelijk heel vrolijk' Net als in de KMT!
'