Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Ik gok het gewoon.....iemand hier op zoek naar een baan als beginnend/gevorderd assistent accountant in Utrecht??? Ik zoek me rot en dacht wie weet zit er hier wel iemand tussen die zo aan de slag kan bij ons administratiekantoor!
patpen schreef:daffodil schreef:Ik gok het gewoon.....iemand hier op zoek naar een baan als beginnend/gevorderd assistent accountant in Utrecht??? Ik zoek me rot en dacht wie weet zit er hier wel iemand tussen die zo aan de slag kan bij ons administratiekantoor!
Heb je wat meer info? Hoeveel uur, waar in Utrecht, opleiding..... Bezwaar tegen arbeidshandicap?
Destino:![]()
![]()
![]()
Lekker vlot zeg! Zeldzaam![]()
Cowgirl: ik rij dus ook zadelloos. Althans, ik rij met een bontzadel. Wel iets heel anders dan een leren zadel, alleen de vorm lijkt er op. Ik rij in principe 1/2 uur pw bij een fysiotherapeute die dus heel goed let op balans. Speciale oefeningen zorgen voor sterkere spieren enzovoort. Juist door de beweging en warmte van het paard is er resultaat (vandaar geen leren zadel maar bontzadel). En uiteraard geen "wilde" dingen zoals springen of hoge dressuur. Paarden zijn ook selectiever op deze manege gekomen. Ik vind het iig geweldig. En het is bij de belasting op te geven!
patpen schreef:Voor mij staat er ook weinig op internet. Hoewel, de vacature van daffodil spreekt mij wel erg aan! Ik heb al wat meer info gekregen van haaren het lijkt mij wel wat.
Op het moment hartstikke verkouden (vind je het gek met dit weer, het lijkt wel herfst!) dus ook weinig puf om te zoeken. Niet ziek genoeg om in bed te blijven, maar te beroerd om actief te zijn. Geen paardrijden vanmiddagen vanaf maandag hebben de paarden 3 weken vakantie.....
byjou1983 schreef:Rij jij op een manege? 3 weken vakantie is wel lekker voor de paarden!
Tulandro schreef:Gefeliciteerd voor degene die een baan gevonden hebben. Er komt bij mij gewoon zo weinig voorbij wat de moeite is om te reageren. Heel veel functies zijn midcareerfuncties..