Hoezo het ene en het andere irritantje? De IB moet toch voor 1 april en de OB toch voor 30 april? (jan-feb-mrt, aangifte tot 30 april?) Ik ben toch niet perongeluk van de wap?
Wie van de grafisch vormgevers kan dit verklaren? Ik heb visitekaartjes laten drukken. De CMYK code van de voor en de achterkant is identiek toch is de druk heel erg verschillend.
Mag ik vragen waar je hebt laten drukken Hilda? Dat probleem had ik ook van de week en nog nooit eerder gehad bij deze drukker. In ieder geval: het had bij mij te maken met de kleuren van kaartjes er op de rest van het stuk papier... Massaproductie oid. Mocht je wel de exacte kleuren willen hebben werd ik door verwezen naar een traditionele drukkrij waar je ook kleurmodellen etc. krijgt. Nadeel: vele malen duurder....
Printwebmedia op advies van Femke. Zelfs de beide kaartjes verschillen in kleur van elkaar. Ik heb dus 2 verschillende kleuren paars terwijl het dezelfde cmyk code heeft.
wij hebben 1 maal per jaar ob en die moet voor 31 maart dus vandaar.
mijn mannetje weet wel hoe ie moet doen, als ie er niet uit zo komen kan ie zin zus vragen (maarja zelfde opleiding gedaan dus hoeft niet) maar zij werkt er
xono, wij hebben het bedrijfje erbij... Mijn man werkt gewoon verder 40 uur in de week.
Ik heb zelf geen idee verder hoor das zijn pakje aan:) We hebben dat al jarennnnnnnnnnn (toen webshopjes nog zeldzaam waren) ik vind prima zoals gaat. Dus ik maak me er ook niet druk om.
Geld wat we vaak terug krijgen bemoei ik me wel mee, ik heb er altij wel een bestemming voor:)
"Wij hebben uw voorbeelden ontvangen van de gedrukte visitekaartjes. Als wij deze nameten dan kloppen de kleuren. Deze vallen binnen de 5% die de kleuren mogen afwijken binnen het verzameldrukwerk. "
Tja maar daar ga ik niet mee akkoord. Het is gewoon een te groot verschil. Ze hebben groots op hun site dat klanttevredenheid hun hoog in het vaandel staat. Het is een kaartje die dus voor de helft gevouwen is. De achterkant klapt dus op de voorkant en dan zie je het verschil en dat is te groot. Had ik dit risico van tevoren geweten dan had ik de ene kant een totaal andere kleur gegeven.
Horsea_nl
Geplaatst: 30-03-11 13:21
Kaisa schreef:
"Wij hebben uw voorbeelden ontvangen van de gedrukte visitekaartjes. Als wij deze nameten dan kloppen de kleuren. Deze vallen binnen de 5% die de kleuren mogen afwijken binnen het verzameldrukwerk. "
wat flauw
irritantje
Geplaatst: 30-03-11 13:23
Ben ik toch blij dat we goed bevriend zijn met een geweldige drukker. Ook al doet ze niet standaart, bijna alles kan wel bij ze (maarja onze fam kennen mekaar ook zeer lang) Mijn trouwkaarten hebben dan ook niks gekost:)
Weer wat naamsbekendheid erbij, hopelijk Als het goed is staat er in de daadwerkelijke krant ook een stukje, maar heb hem nog niet in de bus gekregen...
Wat een gedoe joh, met die kaartjes. Ben blij dat ik het allemaal laat doen bij een lokale drukker, die zijn vaak beter te benaderen wat betreft klachten.
Ik ben druk bezig met flyeren voor mijn workshops, zit nog te brainstormen hoe ik het nóg meer bekend kan krijgen, maar flyeren lijkt nu nog het enige dat bij me bovenkomt borrelen
Bij ons in de dorpssupermarkten kun je op grote prikborden je flyers hangen. Misschien kan dat bij jou ook Yucca? En een advertentie op marktplaats, hyves, twitter bericht etc?
Daar ben ik inderdaad al langs gewees Hilda, supermarkten, bouwmarkten, tuincentra, ect. Heb ook gewoon huis-aans-huis gedaan op twee plekken waar nieuwbouw staat.
Hyves en twitter zijn inderdaad ook al gebruikt
Marktplaats is nog wel een goeie ja, daar heb ik nog niet aan gedacht!