Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Goede afsluiter dacht ik zo, haha
ladylay schreef:Gaaf Desolate! In June reizen suus en ik ook rond voor een maand! Echt zo gaaf, dwars door The States.. Road trip voor een maandGoede afsluiter dacht ik zo, haha
![]()
Semester is in Canada afgelopen op 20 december en dan ga ik voor Kerst naar Missouri (familie), met nieuwjaar naar New York en daarna nog 10 dagen Hawaii tot einde januari. 
Yasmine schreef:ladylay schreef:Gaaf Desolate! In June reizen suus en ik ook rond voor een maand! Echt zo gaaf, dwars door The States.. Road trip voor een maandGoede afsluiter dacht ik zo, haha
![]()
Dat ga ik ook doenSemester is in Canada afgelopen op 20 december en dan ga ik voor Kerst naar Missouri (familie), met nieuwjaar naar New York en daarna nog 10 dagen Hawaii tot einde januari.
Ga je ook echt rond reizen met de trein ? Of auto ? Wij gaan echt rond trekken. We gaan O.A. naar Chicago en Niagra Falls.. Heb d'r echt zo veel zin in

Echt heel erg raar dat het jaar zo snel voorbij is gevlogen.. 
Komen er nog foto's van?

Kon trouwens ook niet overal, want Maestro werd vrijwel nergens geaccepteerd
Overigens is er nu ook iets nieuws van het GWK, een soort creditcard. Ik zoek even de link op!

Een prachtig appartementsblok (per 6 kamers een keuken, woonkamer en badkamer) met geweldig uitzicht op de baai 
Dus ik moet niet te hard van stapel gaan lopen, maar waarschijnlijk kon het wel :

En dan kom ik daar ook plaatselijke tijd om 20u aan, is net wat makkelijker ivm jetlag, dan kan je meteen gaan slapen en hoef je niet nog de hele middag door te komen.
Ik heb eigenlijk geen idee of ze ook zoiets voor België hebben, sorry.

Ik vertrek nu naar Schiphol!