Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Plukje schreef:Kiim schreef:Huh hoezo ga je je ontslag indienen voordat je ander werk hebt?
Omdat de situatie op mijn huidige werk me te veel opvreet. Ik kom nu al een aantal maanden huilend thuis uit mijn werk en ik wil nu gewoon weer rust in mijn lijf. Ik heb dus nog twee sollicitaties lopen waar ik hoge verwachtingen van heb en ik denk dat ik met mijn cv wel redelijk makkelijk aan werk kan komen. Op dit moment zoek ik nog naar een baan 'voor het leven'. Hoe dichter we bij 01 maart in de buurt komen, des te meer neem ik genoegen met 'minder'.
wwillemijn schreef:Plukje schreef:Omdat de situatie op mijn huidige werk me te veel opvreet. Ik kom nu al een aantal maanden huilend thuis uit mijn werk en ik wil nu gewoon weer rust in mijn lijf. Ik heb dus nog twee sollicitaties lopen waar ik hoge verwachtingen van heb en ik denk dat ik met mijn cv wel redelijk makkelijk aan werk kan komen. Op dit moment zoek ik nog naar een baan 'voor het leven'. Hoe dichter we bij 01 maart in de buurt komen, des te meer neem ik genoegen met 'minder'.
Ik heb hetzelfde gedaan in november. Kwam ook huilend terug van mijn werk. Heb mijn baan daar opgezegd. Heb een goed CV (door meerdere bureaus bevestigd) en toch is het heeeeel lastig aan nieuw werk komen! Ik heb nu nog 4 weken om werk te vinden, gebeurt dat niet dan zit ik dus zonder WW. Achteraf gezien had ik het risico nooit genomen, en had ik liever even doorgebeten op mn oude werk totdat ik nieuw werk zou hebben gevonden. Zeker als het financieel eigenlijk niet kan zou ik er nog maar eens goed over nadenken! De markt trekt aan, maar dat zegt nog niet zo veel!