Ik dwing mezelf om steeds ongeveer 3 kwartier te schrijven en dan mag ik iets anders doen. Hoef nog maar 12 bladzijden geschiedenis...... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik dwing mezelf om steeds ongeveer 3 kwartier te schrijven en dan mag ik iets anders doen. Hoef nog maar 12 bladzijden geschiedenis......
Ik heb vanmorgen ook toch nog maar even samengevat besteld van bio en scheikunde, dus die zijn er als het goed is morgen 
Verder zit ik nu ook heerlijk aan een zakje chips
Gelukkig hebben we nog heel veel fruit hier liggen, dus dan kan ik straks daarop overstappen
Gelukkig heb ik overal wel examenbundels van waar ik aangepaste opgaven uit kan maken, maar ik kan geen stapels examens uitprinten die ik allemaal kan gaan zitten maken.
Gittekit schreef:Pfff, Marije, wat leer jij ontzettend veel. respect daar voor hoor, ik ben vandaag begonnen met een bioexamen maar neem na elke opgave een pauze gehe.
Ik kan altijd hele mooie ideeen bedenken en planningen maken, maja moet me er wel aan houden. Heb nu maar een half uur geleerd en weer pauze :p maar deze pauze was maar 5 min. Ik viel bijna in slaap boven het onderwerp DNA
NieneWiep schreef:Gittekit schreef:Ak kan je van vorig jaar de havo doen.
Die hebben we idd op school al gedaan.Maar vind het zo nutteloos om dat examen meerdere keren te maken, dat heeft toch geen zin.
Miriam91 schreef:Ik maak inderdaad ook altijd hele mooie planningen maar hou me er bijna nooit aan![]()
Heb vandaag al bij biologie het onderwerp cellen behandeld, nederlandse quickscan gemaakt en zit nu aan de koolstofchemie van scheikunde
Nederlands quickscan? Waar vind ik dat?
Heb je heel toevallig nog meer vakken?
Eventueel kunnen mensen ook blijven slapen, plek zat hier