Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nueve schreef:astriidj schreef:Die tips voor de Duits luistertoets wil ik ook welHeb vorige week het luistergedeelte gehad en morgen het kijkgedeelte.
Biologie olympiade heb ik vandaag gehad, maar daar heb ik geen tips voor. Ik vond 'm goed te maken en had verder niks voorbereid ofzo
Hmm waar ging luistergedeelte over?
FantasyB schreef:Ik ben blijhijjHeb een 7 voor Duits Luistertoets en een 8,2 voor Engels
Gister wel echt een enorme breakdown gehad bij m'n vriend. We waren even wat gaan drinken, later zaten we in de auto en we hadden het over de examens, opeens begon ik helemaal te trillen en te huilen enzo. Was echt rot. Wist niet dat het zo hoog zatVerder al mensen last van examenstress?
FantasyB schreef:Ik ben blijhijjHeb een 7 voor Duits Luistertoets en een 8,2 voor Engels
Gister wel echt een enorme breakdown gehad bij m'n vriend. We waren even wat gaan drinken, later zaten we in de auto en we hadden het over de examens, opeens begon ik helemaal te trillen en te huilen enzo. Was echt rot. Wist niet dat het zo hoog zatVerder al mensen last van examenstress?