De leraar heeft wel gezegd dat het heel goed is, maar wat voor een leraar goed is is nog wel eens verschillend.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb een 7 voor Duits Luistertoets en een 8,2 voor Engels 
Verder al mensen last van examenstress? 
Ik zie ook al wel best wel erg op tegen de examens.. Alleen ik probeer wel eerlijk te kijken, dus op zo'n moment kijk ik naar mijn gemiddeldes op dit moment en dat stelt me wel gerust.. Als je nu gewoon goed staat, dan zal het examen ook niet zo'n probleem worden.
Alleen als leraren zeggen dat het over 2 maanden al is dan kan ik idd ook flink in de stress schieten..
Nueve schreef:astriidj schreef:Die tips voor de Duits luistertoets wil ik ook welHeb vorige week het luistergedeelte gehad en morgen het kijkgedeelte.
Biologie olympiade heb ik vandaag gehad, maar daar heb ik geen tips voor. Ik vond 'm goed te maken en had verder niks voorbereid ofzo
Hmm waar ging luistergedeelte over?
We kunnen nog 5 punten halen met de presentatie en dan komen we op een 8,5 uit.. Ik hoop het.. Vriendin heeft dat namelijk nodig om bij haar combinatiecijfer een 8 afgerond te staan, dus daar gaan we voor!
FantasyB schreef:Ik ben blijhijjHeb een 7 voor Duits Luistertoets en een 8,2 voor Engels
Gister wel echt een enorme breakdown gehad bij m'n vriend. We waren even wat gaan drinken, later zaten we in de auto en we hadden het over de examens, opeens begon ik helemaal te trillen en te huilen enzo. Was echt rot. Wist niet dat het zo hoog zatVerder al mensen last van examenstress?

FantasyB schreef:Ik ben blijhijjHeb een 7 voor Duits Luistertoets en een 8,2 voor Engels
Gister wel echt een enorme breakdown gehad bij m'n vriend. We waren even wat gaan drinken, later zaten we in de auto en we hadden het over de examens, opeens begon ik helemaal te trillen en te huilen enzo. Was echt rot. Wist niet dat het zo hoog zatVerder al mensen last van examenstress?
Echt sterkte..

Sta er ook niet zo heel goed voor.
Geef mij maar gewoon m'n diploma.