Soms heb je er ff net wat langer de Tijd voor nodig
komt exht wel goed!Wat ik trouwens niet snap.. 1 vrouw die examen moest doen is voor alle 4 de onderdelen gezakt. En is al voorzichzelf begonnen
Daar kan ik niet echt inkomen Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
komt exht wel goed!
Daar kan ik niet echt inkomen 

?! Ik kan normaal ook wel een hond aanpakken maar op het examen met 9 kandidaten en 3 examinatoren..no way. Ik kreeg een reserve hond die wel heel lief was en daar heb ik nog wel een stuk op kunnen plukken maar ja er was niet veel tijd over en ik hoop echt dat ze me niet afrekenen op deze bovengenoemde dingen want ik had echt een super lieve hond mee die ook voor andere kanten van andere groepen werd gebruikt en dan kreeg ik dat soort honden erbij. 

princesmax schreef:Ik ben in maart begonnen met de opleiding op de trimschool te spijkenisse![]()
heb aankomende donderdag mijn eerste stagedag, heb heel de regio afgebeld maar nu pas een stage adres!
hadden jullie ook zo'n moeite om een stageplek te vinden?

dan een labradoodle, een pup en nog een hondje. 

) Ik moet namelijk voor mijn inkomen wel 4 dagen in de week werken, anders kom ik de maand niet rond, die ene lesdag kan ik dan nog wel missen in overleg met mijn werk.

Heb hier een hele andere manier geleerd. Ik denk als ik het gedaan had hoe ik het geleerd had dat ik gezakt was of netaan geslaagd.
Ik zou ook niet eerder aan het examen beginnen als je zakt is het toch een teleurstelling en ben je natuurlijk voor de volgende keer ook 'bang' om te zakken.
En mocht ik nog vragen hebben dan pb ik.