Net ging Steph zijn nieuwe wielen ophalen om in de schuur te leggen, en hij gaat.... heel logisch met het golkarretje

echt zoooo gelachen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimmey schreef:Ik ben ook benieuwd hoe het hier gaat morgen..
Ik heb afgelopen week al op dinsdag, woensdag EN donderdag vastgezeten in het openbaar vervoer (van en naar utrecht centraal)... En het is nu toch wel een tikkie erger
Kimmey schreef:Het stopt hier niet meer met sneeuwen
Janine: Naar is dat he... Ik heb donderdag in utrecht bij een vriendin moeten overnachten, omdat ik gewoon niet meer terug kwam
Op dinsdag 2.5 uur in een trein gezeten en uiteindelijk weer aangekomen waar ik vertrokken was... En zo ging het de hele week.
Morgen weer werken, dat wordt wat!
Abeltje77 schreef:Ik vind autorijden met sneeuw niet zo heel spannend. Ik bedoel: stel het sneeuwt de hele winter, moet ik dan de hele winter binnen blijven? Needus.![]()
Maar vandaag is een uitzondering. Vandaag ga ik voor het eerst sinds ik een eigen paard heb op zondag niet naar paardlief.![]()
Ik ben tot de randweg hier gewandeld, best een grote 70 km/h weg, en het is één ijsbaan. En als het straks gaat opvriezen is het helemaal levensgevaarlijk.![]()
Ik vind het ook echt BARslecht dat de gemeente niets doet. Niet strooien, niet sneeuwvegen, helemaal niets.![]()
Ik ga ervan uit dat er morgen meer aktie ondernomen wordt, dat de wegen dan wat schoner zijn, en dan ga ik de weg wel weer eens op.
Abeltje77 schreef:Ik wist anders gistermiddag al dat het vandaag erg bar zou worden met sneeuwen. Dat kon de gemeente dus ook best weten. Dat ze de wijken niet strooien, prima, dat doen ze nooit. Maar de randweg, dé toegangsweg die om de hele stad loopt, daar hadden we wel iets aan mogen doen. Maar wat dat betreft sta ik in deze gemeente nergens meer van te kijken....