Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sHaKiEjLaVeR schreef:Ik heb net mijn eerste SE gehad, m&o en het viel behoorlijk tegen. Ik met mijn goede voornemens altijd.. Was erg veel werk, had dan ook niet eens meer tijd voor de laatste som. Baal verschrikkelijk maar goed. Morgen economie en duits, wat een pretje deze week zeg..
_Question schreef:Heyyy ik doe ook eindexamen dit jaar! In de vakken Nederlands, Engels, Frans (blegh), Wiskunde B, Scheikunde, Natuurkunde, Biologie, ehmmm ik denk dat dat het was (?)
Heb ook vakantie, over twee weken SE - week. Succes voor degene die het nu al hebben! Zet hem op!
Waar staat het eindexamenrooster? Zag dat in de beginpost dat het ergens online stond dacht ik ..
NieneWiep schreef:Ik ga waarschijnlijk HBO na VWO doen. Universiteit trekt me gewoon absoluut niet, veel te veel theorie en lijkt me vreselijk saai. Juist veel stage lopen en praktisch leren zeg maar, ligt me veel beter. Zonde vind ik het niet hoor, kan altijd nog naar de uni toch?
__Martine__ schreef:Iedereen die deze week SE's heeft, succes! Ik probeer deze week zo goed en zo kwaad als het gaat nog een beetje te leren.
Ik wil na het VWO Osteopathie gaan studeren.
Ilsiie schreef:Hello
Nueve, nee ga ik niet heen.. Maar jeetje, jij hebt 'n hoop plannen!
Hoe denken jullie over HBO na het VWO?Even nieuwsgierig hoor
Ik wil na mijn VWO Pedagogische Wetenschappen aan de uni van Leiden gaan doen, denk ik20-11 naar de open dag (gaan er nog meer mensen naar de open dag van de UvL?) en nog 'n meeloopdag doen, proefstuderen (maar dat is pas op 19 februari) en ik denk dat ik het dan wel zeker weet
wil richting de Orthopedagogiek