Vanaf nu zal ik ophouden met links te gooien en gewoon meepraten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
reiziger schreef:Pijnacker. Ik weet niet waar jij gekeken hebt...
Justy schreef:Het probleem is, en dat merk ik bij mezelf ook, is dat het vaak gebracht wordt alsof zij de enige echten zijn, en dat je nergens anders kunt vinden wat zij je te bieden hebben, én dat je niet zonder kunt. In een periode waarin ik heel erg zoekende ben, ben ik daar erg gevoelig voor
Wij zijn nu samen met mijn schoonouders een cursusweekend zeepsteen bewerken aan het opzetten. Normaal gesproken vraagt mijn schoonvader voor een hele cursusdag 20 euro per persoon, inclusief gebruik van materiaal en koffie/thee/consumpties (wel exclusief steen en lunch)! Dat is echt zo weinig dat ze er zelf op toeleggen. Bij het vaststellen van de prijs voor het weekend wilden we dat echt wel voorkomen. En het is dan echt niet zo heel moeilijk om een redelijke prijs te bedenken waarbij je zelf uit de kosten bent en mensen ook geen jaar hoeven te sparen om mee te kunnen doen
Nimue schreef:Want die onduidelijke tijdsindeling van mijn freelance werk in combinatie met die onduidelijke tijdsindeling van mijn werk in loondienst, dat begon me toch een beetje te nekken... Ik maakte 20 uur p/week, maar het voelde als 80 en ik heb maandenlang geen sociaal leven gehad omdat ik daar de energie niet voor had. Er moet dus wel iets anders, en daar ben ik nu mee bezig.
Nimue schreef:maar voorlopig heeft mijn energie nog prioriteit boven de financiën.