Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
simongek schreef:Ik ben door de kredietcrisis mijn baan kwijt sinds 1 april. Heb 12,5 jaar bij dat bedrijf gewerkt na het halen van mijn
mbo diploma.
Heb zat ervaring maar kom niet aan de bak. Wel meerdere keren uitgenodigd maar er zit er altijd wel 1tje bij die ervaring
met hun systeem heeft of mijn cv sluit niet aan bij de functie. etc etc.
zit nu sinds 2 maanden bij een reintegratiebureau maar wil allemaal niet erg vlotten hoor.
Horse_ schreef:Dat van het UWV ken ik. Ben ook al voor niets uitgenodigd bij het werkbedrijf. Stond daar aan de balie en kon weer naar huis. Stond niet in de agenda. Zou opnieuw uitgenodigd worden maar duurde maar en niets. Dus zelf gebeld stond ik als niet op komen dagen in het systeem???? Terwijl ik dus wel was op komen dagen maar niet in de agenda stond???
Heb morgen een gesprekMoeilijke functie dus nou even zelfvertrouwen bij elkaar schrapen. Ben gewoon bang geworden om afgewezen te worden.
Marije88 schreef:Oh my God ik vanavond gebeld voor een gesprek terwijl ik gister de brief nog maar gestuurd heb!Ik ben helemaal hyper!
Horse_ schreef:Dat van het UWV ken ik. Ben ook al voor niets uitgenodigd bij het werkbedrijf. Stond daar aan de balie en kon weer naar huis. Stond niet in de agenda. Zou opnieuw uitgenodigd worden maar duurde maar en niets. Dus zelf gebeld stond ik als niet op komen dagen in het systeem???? Terwijl ik dus wel was op komen dagen maar niet in de agenda stond???
Heb morgen een gesprekMoeilijke functie dus nou even zelfvertrouwen bij elkaar schrapen. Ben gewoon bang geworden om afgewezen te worden.
LiVetime schreef:Praaaat me niet over t UWV. Wat een klunzen werken daar