gelukkig is het vandaag weer droog!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
gelukkig is het vandaag weer droog!
Kende de busjes al wel, maar had ze nog nooit te fiets gezien. En TNT heeft sindskort de Veronica gids niet meer. Doe Sandd geloof ik? Mijn collega had direct al een klacht van iemand, dat de gids niet goed was bezorgd. "Sorry mevrouw, die bezorgen wij niet meer."
Flosje446 schreef:@Zonnebloem: Ik loop mijn wijken ook zoals ik ze wil lopen, dat is het voordeel van je eigen wijken sorteren. Ik zou er alleen niet aan moeten denken om dat op de keukenvloer te doen. Dan moet ik een hele grote keukenvloer hebben en ben ik volgens mij onwijs lang bezig. Ik ben dan wel benieuwd wat je bij Sandd verdient. Verdien je daar niet per poststuk? Tenminste zoiets kwam ik van de zomer tegen. Toen stonden er postbakken bij iemand in de tuin met een papier erop hoeveel post het was en hoeveel degene daarmee zou verdienen.
Net als de poster hierboven.
vind het ook wel een leuke reclame

wordt kleurig plaatje in de straat
zonnebloem18 schreef:Ik sorteer gewoon aan de eettafel dat is een normaal formaat en daar past alles gewoon op.
Kost me een uurtje werk op een drukke dag.
Ik verdien 7 cent per poststuk en afhankelijk van hoe ik doorwerk verdien ik dan tussen de 5 en 12 euro per uur.
Veronicagids hebben we trouwens nog niet ik heb ook begrepen vanaf 1 januari pas.
Ook een grote bank en een groot deel van de post vanuit de overheid zit vanaf 1 januari bij Sandd.
dan moet je ook binnenwerk doen, postbezorger is echt alleen post wegbrengen, en dat heb je niet in aparte zaterdag vorm. Maar ik weet wel dat het ook afhankelijk wordt vaan aantal stuks post en hah volgens mij hoeveel tijd je krijgt. zonnebloem18 schreef:Daarbij gaan ze over het algemeen uit van een bepaald aantal uren per wijk die krijg je uitbetaald.
Doe je er langer over pech gehad maar je krijgt niet meer.
"omdat we zoveel hah moesten bezorgen de laatste maanden"
dus is wel handig denk ik... als ik mn uren nou eens zelf opschreef
ben daar zo'n sloddervos in...
En een week of vijf geleden heb ik gevraagd of ik standaard extra kon werken. Dit kon meteen! Ikke blij natuurlijk. Heb daarna nog twee weken gehoord of ik het allemaal redde, of het niet te zwaar was.

als ik binnenkom roep ik heeeel hard: "goeiemorgen!!!"
en dan krijg je ook wel eens leuke reacties als: "nou is mijn dag weer goed"