WenK schreef:Tja, maar dan zet je op je CV
2000 - 2001 Office Manager.
Geen uitleg over de werkzaamheden. Sorry, maar ik ken Office Managers die mogen stofzuigen, planten water geven en af en toe een briefje tikken. Kijkend naar mijn eigen functie (directiesecretaresse (nu niet naar mijn spelling kijken, ik zit op een azerty toetsenbord terwijl ik qwerty gewend ben) en office manager) zit daar veel verschil in. Ik stuur een team van zo'n 10 personen aan in NL en nu tijdelijk ook nog 6 personen in Belgie. Bij afwezigheid van mijn baas ben ik tekenbevoegd en verantwoordelijk voor alle lopende zaken. Ik heb veel meer een overview, ik koppel secretaresses aan bazen, controleer hun werk voor het de deur uit gaat, corrigeer waar nodig en voer sollicitatie- en functoneringsgesprekken. En dan komen daar de lopende zaken en kleine dingetjes tussendoor nog bij.
Ik had het meer over:
november 1998 -juni 1999 zaterdags kassiere albertheijn
juni 1999- september 1999 in de vakantie bollenpellen bij Boer piet
sept 1999- juni 2001 2 avonden per week kassiere bij de Super de Boer
Juni 2001 - september 2001 tomaten plukker bij tomaten kwekerij tomaatjes
Dat zijn dingen die als bijbaantje echt GEEN uitleg behoeven. Maar officemanager, zoals jij het stelt heeft veel meer inhoud. Dat is relevant voor heel veel verschillende dingen.
Je hebt ervaring met leidinggeven ect.
Ik ben officieel algemeen kantoor assistente.
Na 3 jaar komt het er meer opneer dat ik vliegende keep ben. Ik spring daar bij waar het nodig is. Is een collega op vakantie of ziek? dan neem ik zijn/haar werk (deels) over.
wij hebben verschillende afdelingen in het bedrijf, en op de meeste afdelingen ben ik ingewerkt (zowel styling, logistiek, merchandise en verkoop. Alleen op de sourcig (zoeken van fabrikanten) en Inkoop doe ik helemaal niks. De administratie is zodanig uitgebreid dat ik dat dus niet doe. Wel controleer ik limieten, verzekeringen en declaraties.
Ik ben iig zodanig ingewerkt dat ik de belangrijkste werkzaamheden op de afdelingen kan verrichten.
Ik zal dus nooit neer zetten algemeen kantoor assistent en dan geen toelichting geven.