Ik doe ook geneeskunde en wel in Nijmegen!
In één keer ingeloot, zat in klasse B, had een 7,8 gemiddeld
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Bij jou dan?

Volgens mij associeer ikje met iemand met bijna dezelfde avatar

Elk week een ander thema, de eerste week was de enkel. Jihoe
Dan leer je alles wat daar bij komt kijken dus. Wel leuk gedaan, houdt het spannend..

) wel erg duidelijk en overzichtelijk. Maar dat vond jou klinkt ook wel erg leuk! JIj bent nu dus al enkelexpert?
)

Hoe verzinnen ze het! Maar morgen wel om 9 uur op patientcollege zijn....
? Leuk trouwens dat je geneeskunde doet, enthousiast gemaakt door de operaties die je hebt bijgewoond in Ecuador
? Ik dacht dat jij eerst andere plannen had?
. 
vooral het einde
), lichamelijk onderzoek (hart, longen buik, rectaal toucher
) en vaardigheden zoals infuus prikken en venapunctie. De komende weken zijn specifiek gericht op het blok wat ik nu doe (neurologie, psychiatrie, oogheelkunde, orthopedie, reumatologie en revalidatie): neurologisch onderzoek, ogen, psychiatrische anamnese etc.
. Maar ik vind het geen geweldige serie, vind Greys anatomy een stuk leuker en House is ook wel aardig (en medisch inhoudelijk wat sterker
). 
snoeppig schreef:Hej!
Hoe gaat de conbinatie paard/geneeskunde studie bij jullie?
Ik zit nu in 5 VWO (heb mn havo al gehaald) en ik wil misschien ook geneeskunde gaan doen maar ik zit nog een beetje met de vraag of ik wel voldoende tijd over zal hebben voor mn paarden.
Als ik geneeskunde ga doen wil ik het wel in rotterdam doen (20 minuten met de auto) en naar de paarden is het een klein kwariertje rijden.
Ben erg benieuwd!
MissPromiss schreef:Als je echt alleen in Rotterdam wilt moet je denk ik wel even achter je oren krabben.. Je loot namelijk nationaal en daardoor is de kans gewoon heel reeel dat je in maastricht terecht kunt komen! Je kunt wel voorkeur aangeven maar ik denk dat je blij moet zijn als je ingeloot wordt
En als het net te druk wordt kun je altijd nog iemand erbij zoeken voor 2 dagen doordeweeks ofzo.
)
). We hebben er twee in één blok, dus kunnen in feite een 11 halen. Celletjes beginnen me heel klein beetje wel de neus uit de komen hoor stiekem gezegd
maar wel reuze interessant allemaal. We beginnen nu op weefselniveau te komen. In januari komt het snijwerk al, kijk er erg naar uit.
haha