Kan helaas morgen pas mijn rijbewijs aanvragen, je moet een dag wachten
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

kellyhvj schreef:Ik ben vandaag ook geslaagd met 2 fouten! Het ging helemaal niet lekker voor mijn gevoel, het was veel moeilijker dan de oefen toetsen op internet. Maar toen kreeg ik de uitslag en had 2 foutjes, helemaal happy dus!
Had 5 fouten. Nu nog zorgen dat ik onder de 3 kom
winerieke schreef:kellyhvj schreef:Ik ben vandaag ook geslaagd met 2 fouten! Het ging helemaal niet lekker voor mijn gevoel, het was veel moeilijker dan de oefen toetsen op internet. Maar toen kreeg ik de uitslag en had 2 foutjes, helemaal happy dus!
Gefeliciteerd!
Rachel_x schreef:Jeah, net voor de eerste x geslaagd met een oefenentoets van Vekabest.Had 5 fouten. Nu nog zorgen dat ik onder de 3 kom
dus maak je maar niet al te druk
Ukkiee schreef:Gaat het hier alleen om scooterexamen of is dit ook voor de mensen die leren voor hun rijbewijs?
Haha. Kan je ons nog wel helpen als we vragen hebben.
Heb je je scooter bewijs al gehaald?
Heb toch maar een andere gekocht! 
Dus de laatste maand(en) extra hard gewerkt en toen ik te horen kreeg dat ik over was, kreeg ik van mijn moeder een spel voor op de Nintendo DS waarmee ik kan oefenen voor mijn theorie. Met allerlei vragen ook enzo. Ben nog geen één keer geslaagd, maar ik heb dan ook nog helemaal niet geleerd
Ik ga straks elke avond een half uurtje leren ofzo, en dan haal ik het wel. Moet niet zo moeilijk zijn, die theorie, als je maar weet op wat voor manier ze de vragen stellen.
Ukkiee schreef:Lol, wat moet je dan kiezen, haha. Gewoon heel veel oefenen, dat is echt de 'key'. En als er bijvoorbeeld een foto bij zit, rustig naar de foto kijken, want daar staan ook vaak dingen op waar je dan overheen kijkt.
Dan maar hopen dat ik daar dezelfde rkrijg
.
)
.
*
). Ik had er trouwens twee fout. 
)' er al wat maandjes
Lekker even op de scooter een ritje gemaakt
Wat heerlijk!