Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mirandaatje schreef:Laatst stond een onderzoek in de krant dat vrouwen die iets overgewicht hebben, maar een goede conditie (bv door hardlopen, wandelen) gemiddeld een veel betere gezondheid hebben dan magere vrouwen, of vrouwen van een normaal postuur met een goede conditie. De vrouwen met meer gewicht leven gemiddeld ook beduidend langer. Niet zomaar roepen dat het niet goed voor je gezondheid is dus(...)Tweede vrouw vind ik mooier maar mag van mij ook wel iets af. Ze is wel iets te zwaar en dat is niet goed voor je gezondheid. Dat moeten we ook in gedachten houden.
Kyle schreef:Redrumfox schreef:Ik ook. Ik heb alleen best tegenstrijdige antwoorden: ik geef aan dat ik mezelf knap vind maar bij dat lijstje wat je wel- en niet mooi aan jezelf vind heb ik toch wel een hoop dingen die ik niét mooi vind. En dat terwijl ik het wel eerlijk ingevuld heb.. Na jah: het zal wel.
Succes met je profielwerkstuk.
Had ik ook, die tegenstrijdigheden. Ik vulde in: gemiddeld; en dan wat vind ik mooi aan mezelf? Bijna alles haha. Laten we het erop houden dat alles apart mooi is, maar als je alles bij elkaar gooit lijk ik meer op een soort Picasso
Vjestagirl schreef:ik heb m ook ingevuld, maar sommige dingen heb ik open gelaten, zoals 'wat vind je mooi aan een vrouw'. Het is de combinatie die de vrouw maakt...