Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silviabol schreef:maar als je oplet/je best doet in de les heb je vast amper huiswerk
Justine_Mo schreef:Ehm niet iedereen heeft de mogelijkheid om s'avonds naar de paarden te gaan?
En wij hebben ook geen tussenuren.
Heb ook niet het gevoel dat ik meer leer,omdat ik simpel weg na 3 uur niks meer oppik.
Silviabol schreef:maar als je oplet/je best doet in de les heb je vast amper huiswerk
Hilde_q schreef:Justine_Mo schreef:Ehm niet iedereen heeft de mogelijkheid om s'avonds naar de paarden te gaan?
En wij hebben ook geen tussenuren.
Heb ook niet het gevoel dat ik meer leer,omdat ik simpel weg na 3 uur niks meer oppik.
precies !!![]()
Ik zit nu met krukken maar anders had ik sowieso 3 weken niet kunnen gaan omdat ik zo lange dagen maak en ik van mijn moeder om 9 uur met hw moet stoppen
ninja2 schreef:nou wacht maar tot je 40 uur werkt en thuis nog het huishouden enz moet doen. Ja het leven gaat niet over rozen. Zitten zeuren dat je geen vrije tijd meer hebt. Je hebt in het weekend toch ook vrije tijd en s,avonds. Lijkt me sterk dat je van 5 tot 10 huiswerk maakt. Je zult keuzes moeten maken in het leven. School is wel een inverstering in je leven en dat zijn paarden(op je moet op topniveau rijden) niet.
Silviabol schreef:waarom wil je dan minder uren dan mis je toch uren waarin je dingen leert/iets doet?
Orangiste schreef:Maare als je gaat werken ben je van 08:30 t/m 17:30 uur aan het werk dus bereid je maar vast voor
Hilde_q schreef:ninja2 schreef:nou wacht maar tot je 40 uur werkt en thuis nog het huishouden enz moet doen. Ja het leven gaat niet over rozen. Zitten zeuren dat je geen vrije tijd meer hebt. Je hebt in het weekend toch ook vrije tijd en s,avonds. Lijkt me sterk dat je van 5 tot 10 huiswerk maakt. Je zult keuzes moeten maken in het leven. School is wel een inverstering in je leven en dat zijn paarden(op je moet op topniveau rijden) niet.
Ik maak wel degelijk iedere dag van 4-9 huiswerk en ga daarna naar bed. En wat is weekend ? Dan werk ik en maak ik huiswerk en leer ik.
Wanneer ik dadelijk van mijn krukken ben verlost weet ik nog niet hoe ik alles moet gaan doen.
En ik vind je hoeft niet perse voor 40 uur te werken wij hebben geen keus
Justine_Mo schreef:Trouwens wij hebben nu mensen voor wiskune die gewoon geen wiskunde leraar zijn maar bijv engelse leraar.
Simpelweg omdat ze geen geld voor een nieuwe leraar hebben.
In die uren zit ik liever thuis omdat ik er niks van opsteek.
Hilde_q schreef:jij moet eens indenken.
Je bent 16. Je hebt een baantje, een eigen paard (?) of VZ paarden of je rijdt op een manege en je moet de hele week naar school
Zou jij dan liever tijd over hebben voor vrije tijd ipv dat je iedere dag tot 11 aant leren en aan het huiswerk maken bent ?
Hilde_q schreef:ninja2 schreef:nou wacht maar tot je 40 uur werkt en thuis nog het huishouden enz moet doen. Ja het leven gaat niet over rozen. Zitten zeuren dat je geen vrije tijd meer hebt. Je hebt in het weekend toch ook vrije tijd en s,avonds. Lijkt me sterk dat je van 5 tot 10 huiswerk maakt. Je zult keuzes moeten maken in het leven. School is wel een inverstering in je leven en dat zijn paarden(op je moet op topniveau rijden) niet.
Ik maak wel degelijk iedere dag van 4-9 huiswerk en ga daarna naar bed. En wat is weekend ? Dan werk ik en maak ik huiswerk en leer ik.
Wanneer ik dadelijk van mijn krukken ben verlost weet ik nog niet hoe ik alles moet gaan doen.
En ik vind je hoeft niet perse voor 40 uur te werken wij hebben geen keus
Hilde_q schreef:ja dat snap ik maar er zijn dit jaar vele veranderingen opgetreden. We hebben bv. geen toetsweken meer dus alle toetsen krijgen we gewoon. Ik heb er deze week 5 gehad. Dan ben ik iedere tot 11 uur savonds bezig om alles te bekijken en dan sta ik smorgen om 6 uur weer op.
Jullie hebben het ook zwaar dat ontken ik niet maar wij evengoed.
Maar waarom hebben wij het stukken beter dan?
ninja2: die opmerking heb ik teruggenomen want hij was verkeerd geformuleerdIk kwam tekort door de bocht