frankiej schreef:wat kost dat tegenwoordig in totaal: c, e en het chauffeursdiploma dus?
zou je even kunnen kijken bij
www.vtlflex.nl
of www.verkeerschoolblom.nl
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
frankiej schreef:wat kost dat tegenwoordig in totaal: c, e en het chauffeursdiploma dus?
CoriienRN schreef:frankiej schreef:wat kost dat tegenwoordig in totaal: c, e en het chauffeursdiploma dus?
zou je even kunnen kijken bij
http://www.vtlflex.nl
of http://www.verkeerschoolblom.nl
tienus63 schreef:Als mijn man alles in 1x zou halen zou het hem € 4460,- kosten.
Chauffeursdiploma, C en CE.
Kreeft opleidingen Hoogeveen.
Helaas 1 herexamen bij het chauffeursdiplomaa € 100,- en een praktijkher voor C, dat moet nog gebeuren.
Hij betaalt alles zelf, dan ben je ook niet afhankelijk van een werkgever. Stel dat het niet bevalt bij die werkgever en je wilt er binnen een bepaalde tijd vertrekken, dan kun je alsnog een (flink) gedeelte van de kosten aan de werkgever terug betalen.
Daarom heb ik ook bewust gekozen om voor Randstad transport te gaan werken. Dan heb je wat dat betreft toch net wat meer vrijheid.
alles in 1
Ik ga zaterdag met me vader mee naar de garage, om alles te laten zien aan hem , wat ik weet van het motorblok. Ik ga er echt me best voor doen en zorgen dat ik het snap en haal !! Techniek kan je niet uit een boek leren, je moet het snappen zegt mijn leraar
. coco25 schreef:Ik heb vanavond mijn laaste les autotechniek gehad, 6 weken gaan snel voorbij.. nu zou ik het moeten weten tochIk ga zaterdag met me vader mee naar de garage, om alles te laten zien aan hem , wat ik weet van het motorblok. Ik ga er echt me best voor doen en zorgen dat ik het snap en haal !! Techniek kan je niet uit een boek leren, je moet het snappen zegt mijn leraar
.
.
CoriienRN schreef:ik bel dan ook de anwb![]()
jah idd jongens doen stoer en ik wis zo die 4 takt op te noemen![]()
inlaatslag arbeidslag compresieslag uitlaatslag
coco25 schreef:Ik heb vanavond mijn laaste les autotechniek gehad, 6 weken gaan snel voorbij.. nu zou ik het moeten weten tochIk ga zaterdag met me vader mee naar de garage, om alles te laten zien aan hem , wat ik weet van het motorblok. Ik ga er echt me best voor doen en zorgen dat ik het snap en haal !! Techniek kan je niet uit een boek leren, je moet het snappen zegt mijn leraar
.
Suzanne F. schreef:Coco... 1 advies... neem geen chauffeur...![]()
De vooroordelen zijn waar hoor.![]()
Elk stadje een ander schatje... en deze blijft ook van toepassing:
"Mama?"
Ja Jantje...
"Is papa dood?"
Nee Jantje, hij is chauffeur...
Death_Squad schreef:@Suzanne: ist voor jouw situatie niet "Iedere manege een ander schatje"?