Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
barbara1970 schreef:vrouw 36 jaar
1. ja , niet altijd maar soms wel
2. nee, vroeger wel maar ik heb het idee dat nu ik ouder ben en minder onzeker het me niet boeit wat andere van me denken
3. ja, ik vergelijk me zelf best wel eens met vrouwen op televisie en in de roddelblaadjes
4. ja, waarom niet, als je ergens mee ontevreden bent mag je daar best iets aan doen
5. nee nog niet maar binnen 2 jaar wil ik toch wel wat laten doen aan mijn opkomende wallen en hangende ogen
6. ja, ik vind dat vrouwen op televisie te dun zijn, ook al ben ik zelf eigenlijk ook beetje gratenpakhuisje, ik doe erg veel moeite om op gewicht te blijven, alleen is het andersom ik wil niet te mager worden, ik vind volle vrouwen met mooie rondingingen veel mooier dan die uitgemergelde meisjes die je vaak tegenkomt.
Randy01 schreef:Vrouw, 31 jaar.
Daarbij de opmerking wel willen plaatsen dat je 'aantrekkelijk' (vraag 1) op vele manieren kan omschrijven.
ElsjeBrab schreef:19 jaar, vrouw
1. Vind je jezelf aantrekkelijk? Ja
2. Vind je het belangrijk om aantrekkelijk gevonden te worden? Ja wel belangrijk, maar niet het belangrijkste
3. Heb je het gevoel dat jouw zelfbeeld beinvloed wordt door de media? Nee
4. Zou je plastische chirurgie overwegen puur om jezelf aantrekkelijker te maken (cosmetische redenen) ? Ja
5. Zou je nu plastische chirurgie willen ondergaan? Nee, maybe later
6. Denk je dat eetstoornissen ontstaan door de druk van het huidige schoonheidsideaal? Gedeeltelijk