Ik ben WOEST!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: Ik ben WOEST!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 19:59

Ik kan het me heel goed voorstellen dat je woest bent!
Zo rot als je afhankelijk bent van andere!
Potverdrie.. Scheve mond

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 10:24

En weet je al iets meer over jullie cijfer en of de examencommissie het accepteert?

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 13:34

Goed, inmiddels zijn we 1,5 week verder en ben ik nog geen steek wijzer

Afgelopen maandag heb ik m'n docente gemaild met de vraag of ze al meer wist. Op haar aanraden moest ik de examencommissie er buitenlaten, zij zou het zelf proberen te regelen. Vandaar ook dat ik haar gewoon weer benaderd heb Ja

Woensdag nog steeds geen bericht terug. Nu is ze zelf zelden op de PABO aanwezig; ze geeft 3x per week gymles op een basisschool, 2x aan pabostudenten, alleen niet op dezelfde locatie als de hogeschool, maar in de gymzaal van de basisschool waar ze dus ook werkt. Haar zo even opzoeken was dus ook geen optie

Mijn nieuwe portfoliobegeleider is toevallig ook gymdocent, en die wist me te vertellen dat alle cijfers donderdag ingeleverd moeten worden. Hij wist ook niet wanneer ze op school zou komen, daar was ik verder niet mee geholpen dus.
Nu zat ik gisteren in een lokaal, en zag ik haar over de parkeerplaats naar haar auto rennen en wegrijden. Te laat dus om erachteraan te gaan Scheve mond

Groepsgenootje heeft ook nog een mailtje gestuurd, en ik vanochtend dus ook weer, na nog stééds niets gehoord te hebben. Nu heeft íedere docent een eigen kantoortje en telefoonnummer, maar zij dus niet, omdat ze nauwelijks op school is. Bellen is dus ook geen optie, en op de mail reageert ze niet

Ik baal enorm, ik zit al 1,5 week met de stress in m'n lijf omdat die P voor mij gewoon enorm belangrijk is. Ze is overigens wél online geweest, op blackboard (hogeschool netwerk) heeft ze nl. woensdag nog een mededeling geplaatst voor de 1ejaars Verward

Als ze maandag nog niets terug heeft gestuurd, stap ik alsnog naar m'n decaan van het 1e jaar. Dan moet hij me maar vertellen wat ik moet doen, als nu ook de docente het ineens af laat weten?

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 13:50

Wat vreemd.

Ik zou zsm iemand anders ook nog in gaan lichten over de hele situatie.

Het gaat per slot van rekening om jouw propedeuse.

Niet te lang mee wachten.

En, alle mails die je haar hebt gestuurd, incl de antwoorden die je hebt gekregen uitprinten en in een map stoppen en deze meenemen.
Zo heb je het meeste gedaan.

Succes.
Vind het heel vreemd dat ze online is geweest en nog niet heeft geantwoord.

misschien plat-emailen? stalken? Bloos

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 13:35

Eindelijk een, voor zover ik nu bekijk, een positieve updat Lachen

Na 1,5 week eindelijk teken van leven van de docente: een mail terug dat ons cijfer een 7 is en dat ze nog even de gemiddelden voor iedereen in moet leveren (dit werkstuk was 1 onderdeel) en dat ze de cijfers dan inlevert Ja

Dus als ik het nu goed begrijp, is het nagekeken en geregeld.
Eindelijk van die stress af, loop me al de hele week op te vreten erover

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 13:37

Gelukkig maar.
Gefeliciteerd.
En heb je nu alsnog je propedeuse gehaald?

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 13:48

Jeetje mina wat erg zeg zo'n klasgenoot! Daarom werk ik ook veel liever alleen, je hebt je eigen verantwoordelijkheid en als je te laat bent is het je eigen schuld.
Fijn dat er nu een deel is opgelost, heb je nu je P wel gehaald of niet?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 13:50

Fijn zeg, dat het nu opgelost lijkt!
Hoop dat alles nu toch nog goed op z´n pootjes terecht komt en jij alsnog je P hebt!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 17:02

Het is NIET te geloven, maar het gedonder is nóg niet klaar

Cijfer is, inmiddels 11 dagen geleden, inderdaad ingeleverd bij de administratie, dmv een mail naar de persoon die de cijfers door moet sturen naar de hoofdafdeling in Leiden (ik zit in Rotterdam) Ja

Vorige week vrijdag, toen ik mijn studievoortgangslijst kreeg, stond het cijfer er nog niet bij. Voor de zekerheid naar de administratie geweest, maar de persoon in kwestie wist te bevestigen dat ze het cijfer inderdaad via de mail gekregen had en dat deze verwerkt zou worden. Voor dinsdag overigens, want dan zouden alle propedeuseaanvragen verstuurd moeten worden. Omdat alles wat fout kán gaan, fout gegaan is, ben ik afgelopen maandag voor de zekerheid toch nog even langsgeweest of mijn cijfer daadwerkelijk opgestuurd was, je weet maar nooit immers Lachen

Mevrouw was een beetje geïrriteerd dat ik dat kwam vragen, 'als alles goed is, hebben ze dat nu in Leiden. Nee, controleren kan ik het nu niet, ik heb een hele stapel liggen van allerlei studenten met cijfers, dus dat gaat niet'.
Toen al duidelijk gezegd dat het dus niet ging om een cijfer dat schriftelijk ingediend was, maar via de mail, zoals ze me vrijdag zelf verteld heeft. Maargoed, volgens haar zou ze die middag álle cijfers, zowel via de mail als via schrift, invoeren Ja
Geregeld, dacht ik dus!

En nu krijg ik vandaag m'n studievoortganglijst weer, en ik zei het gisteren al tegen m'n moeder: het zal me nou niks verbazen als het er wéér niet opstaat, eerder als grapje Koe
Geen grap dus Boos!

Ik weer helemaal over de rooie, was het zó spuugzat. Met tranen in m'n ogen van woede teamleider aangesproken van pabo1, die wilde me alweer afpoeieren, maar luisterde toch maar Nagelbijten / Gniffelen
Ik moest naar een andere gymdocent, die zou dan handtekening zetten (?). Maar nee, volgens die docent moest ik toch écht naar de administratie. Die *)!%!&# de mijn cijfer dus nooit ingevoerd heeft was er niet, maar een ander wist me te vertellen dat ik maar even moest mailen naar adminstratie Leiden, daar zou het vást nog niet verwerkt zijn...over van het kastje naar de muur sturen gesproken Hamer

Telefoonnummer geëist, ik wilde nú iemand spreken, niks mailen en weer in onzekerheid afwachten. Eerst even woede laten zakken, thuis gebeld. Kreeg gelukkig éindelijk iemand aan de lijn die me serieus nam: ze is alle lijsten afgelopen met nieuwe cijfers, maar nergens stond ik bij. M.a.w: vanuit Rotterdam is dat cijfer dus nooit doorgegeven
Ze heeft bij wijze van uitzondering, normaal gesproken moet ik dit dus gewoon bij de administratie in Rotterdam regelen, mijn gymdocente een mail gestuurd met de vraag of deze per direct het cijfer door kan geven via de mail aan de administratie in Leiden. Ze hoeft het dan niet via Rotterdam te doen, omdat het een 'nood'geval betreft ivm mijn propedeuse.

Deze vrouw zou ook contact met mij opnemen zodra ze het cijfer binnenheeft en, na inmiddels 4 weken getouwtrek, ik éindelijk een complete cijferlijst heb...

Ik wacht maar weer af, word er écht helemaal niet goed van af en toe

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 09:53

Wat vervelend zeg!!
Gelukkig dat die laatste mevrouw toch nog actie onderneemt..
Hopelijk komt het op tijd..