Havo , paarden en school te combineren ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Re: Havo , paarden en school te combineren ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:50

Sorry voor het schopje, maar voor de mensen in Havo 5: In hoeveel vakken heb je examen gedaan/moet je examen doen?
Ik heb nu nlk 7 vakken (havo4) en ik heb geen zin om in alle 7 examen te doen, heb ik vorig jaar ook al gedaan.. (ben overgegaan van vmbo4 naar havo4)

_Orlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:33

Hee, ik moet even kijken hoor.. nederlands, maatschappijleer, duits, engels, beeldende vorming, biologie, economie, geschiedenis dus even kijken 8 vakken als het goed is. En vorig jaar heb ik dan levensbeschouwing en wiskunde en ckv al afgesloten.

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 20:36

Ik heb in 8 vakken examen gedaan en had tijd genoeg over voor een eigen paard evt. Maar je moet wel discipline opbrengen dus geen hele vrije dagen bij je paard rondhangen of hele avonden/middagen.. maar tegen jezelf zeggen dat je straks weer wat moet inleveren wat af moet en goed in te voren werken. Veel succes alvast!

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:54

Ik ga nu ook naar 4Havo, met een eigen pony. Ook heb ik een vriend die ook aandacht wil, dus eigelijk is hij een soort van 2e pony. Vork Ik ben benieuwd hoe het zal gaan, want ik ben wel een beetje bang dat ik te weinig tijd overhoud voor mijn pony en vriend. Natuurlijk zal ik mijn vriend niet elke dag kunnen zien, mede doordat hij gaat studeren aan de universiteit en dus ook niet alle tijd van de wereld meer zal hebben. Ik vind het opzich ook niet zo erg om hem niet elke dag te zien hoor, ik moet wel mijn eigen dingen kunnen doen. En hij kan prima voor zichzelf zorgen, maar een pony kan dat niet. Natuurlijk kan ik haar ook een keer een rustdagje geven, maar ik wil haar toch wel genoeg aandacht geven. Vorig jaar heb ik het prima kunnen combineren, maargoed, ze zeggen dat het echte werk op Havo pas in de 4e begint. Over het algemeen is iedereen in dit topic wel positief, dus we zullen zien. Knipoog