Ik studeerde al een tijd geleden af. Ik volgde de richting " Archeologie & kunstwetenschappen". Ging hier zelfs in België voor studeren!! Het is iets wat me uitermate boeit en ik wilde niets anders doen...
Niet zo slim want er was bijna geen werk in...
Bij mijn stageplaats kon ik niet blijven en dus deed ik er een half jaar over om werk te vinden...
Ondertussen heb ik ook n vriend, heb ik een paard gekocht en elke maand is mijn geld gewoon op. Het is zo erg dat ik zelfs mn spaarrekening moet plunderen om rond te komen.
Ik verdien dus heel weinig met wat ik nu doe.
Vrijdag ga ik dus op sollicitatiegesprek voor een reiskantoor, hoop dat ik een beter loon kan krijgen. Ik verdien echt zo weinig!! Ik heb dan wel geen toerisme gestudeerd maar werk nu wel bij een toerisme buro. Ik ben best nerveus... ik heb echt de pest aan sollicitaties!!
Vooral de vragen a la :
* noem eens 5 slechte eigenschappen van jezelf + leg uit
* ben je stressbestendig
Er was eens een man die het gesprek in 4 talen voerde en ik moest maar kunnen overschakelen. Was best moeilijk!!
ook een man die me vroeg of ik een vriend had en of ik een gezinnetje wilde. ik zei ja daarop en later in het gesprek zei hij me ja sorry ik neem u niet aan want u bent van plan snel zwanger te raken en ik wil geen zwangerschap verlof ed betalen... terwijl ik dat zo NIET gezegd had : ik wil binnen enkele jaaaaren een gezin. Ik was zooow kwaad!!