Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
SANEX schreef:Truf en Jobbeltje, heb jullie opnieuw ge PBt'
Jobbeltje schreef:SANEX schreef:Truf en Jobbeltje, heb jullie opnieuw ge PBt'
En ontvangen
) Jobbeltje schreef:Ja maar Henning aast op studenten omdat dat "goedkope" arbeidskrachten zijn.
Maar school moet hierin toch ook bepaalde dingen "zien". Als er zoveel mensen terugkomen met negatieve verhalen?
Jobbeltje schreef:Ja maar Henning aast op studenten omdat dat "goedkope" arbeidskrachten zijn.
Maar school moet hierin toch ook bepaalde dingen "zien". Als er zoveel mensen terugkomen met negatieve verhalen?
LaraCroft schreef:Jobbeltje schreef:Ja maar Henning aast op studenten omdat dat "goedkope" arbeidskrachten zijn.
Tsja ik snap het ook niet. Maar maandag ga ik met Truf ff wat docenten lastigvallen hiermee, ik wil echt weten waarom ze ons er heen willen hebben...

) om naar DK te gaan?
Maar als ik vroeg om wat tips, dan was daar geen tijd voor... Mennen mocht ik ook. Dat kwam er toevallig bij. Volgens Jakob had ik er gevoel voor. Dat zijn de leuke dingen, maar mijn echte stageldoel is dus een beetje de soep in gelopen
Over afstammingen etc konden ze me ook maar weinig uitleggen en vertellen. Stagebegeleiding kwam in die tijd niet of nauwelijks in het woordenboek voor...
Dat was dan wel weer hip
Pletje123 schreef:Heb Bergstra er toevallig gisteren nog over gesproken en Marnix Rietberg is er nu ook van op de hoogte. Die zei meteen dat er geen studenten heen moesten!
Ik weet niet of hij wel echt goed geluisterd heeft, maar goed. Fijn dat Rietberg het nog wel wist!! Pletje123 schreef:Bergsta kwam ook een beetje verward over.. of hoort dat zo?Ik weet niet of hij wel echt goed geluisterd heeft, maar goed. Fijn dat Rietberg het nog wel wist!!

Pletje123 schreef:Bergsta kwam ook een beetje verward over.. of hoort dat zo?Ik weet niet of hij wel echt goed geluisterd heeft, maar goed. Fijn dat Rietberg het nog wel wist!!

Truf schreef:Ja idd, Dijkstra was ook opvallend goed op de hoogte van de Stutteri. Ach ja, beter dat het nu allemaal uitkomt, dan dat we daar net zitten