paardenschool Barneveld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nimmy

Re: paardenschool Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:21

_mistique_ schreef:
[En het vegen tja..als ik instructrice wil worden...dan verwacht ik dat ik niet hoef te vegen...misschien tijdens mn stage omdat ik dan helemaal onderaan begin.
Maar als ik eenmaal m'n diploma heb dus niet meer..
Daar hebben ze een stalhulp voor toch Clown

Hangt heel erg ervan af waar je terecht komt... bij een manege sta je als instructie ook stallen te mesten en te vegen.... (en de meeste andere bedrijven ook)

Als je havo hebt kun je veel beter naar het hbo gaan, kan sowieso bij van hall in leeuwarden, larenstein geloof in wageningen en cah dronten (laatste doe ik zelf nu) bij de cah is sinds dit jaar orun ook een onderdeel van de opleiding (ik zit nog net in het oude systeem en doe hem vrijwillig)

Mijn vader geeft nu sinds kort les in barneveld.. en helaas past de school zich meer aan de studenten aan qua niveau en inzet... helaas, was bij mij vorig jaar al erg (ene vak meer dan andere) maar blijkt steeds verder te zinken...

over MBO paardenhouderij hoor ik zowel positieve als negatieve verhalen... denk alleen goed na voor je begint, want de kans op een baan is klein en hou je dat vol tot je 65e?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:25

Wie is jouw vader als ik vragen mag...

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 19:57

Nee geen vragen meer maar kan niks over die "sportopleiding" vinden Clown Alleen paardenhouderij niv 3 en dat management gebeuren in niv 4 Clown Maar is het niet zo dat je niv 3 2jaar kan doen en dan erachteraan leerjaar 4 in 2jaar? Bij mn oude school had je wel zoiets wel andere opleiding.. Nou ik ga maar wachten op mn boekjes Clown Kijken welke ik ga kiezen Knipoog

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:45

De sportopleiding weet ik persoonlijk niks van. Anders moet je gewoon even naar school bellen...

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 11:43

Wendy15 schreef:
Wie is jouw vader als ik vragen mag...

de leraar nask en geloof ook wiskunde van de veehouderij klassen, werkt er sinds dit blok en of ie na dit blok blijft is nog de vraag

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 19:11

dan ken ik jou pa Ja
vind het een aardige man

Nimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 11:27

zolang je dr niet mee in 1 huis woont ja..... (nee valt wel mee) maar hij vind het verschil tussen vroegen en nu lesgeven erg groot... veel leerlingen ongemotiveerd... huiswerk maken doen ze niet aan etc