Voltijd is niet echt mogelijk voor mij, sowieso qua financien vind ik het té. En mijn moeder wil me op mijn 15e/16e nog niet uit huis hebben

Dus dan is die 1x in de 2 weken-Deurne misschien iets...

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
gilberke schreef:ik vind gewoon dat je pas iets over deurne kunt en mag zeggen als je het zelf persoonlijk ervaren hebt.
Urielle schreef:gilberke schreef:ik vind gewoon dat je pas iets over deurne kunt en mag zeggen als je het zelf persoonlijk ervaren hebt.
_Veronique_ schreef:Zoveel contacten heb ik tijdens mijn stage niet opgedaan, (ik zat dan ook echt in de middle of nowhere, erzat zelfs geen supermarkt in dat dorp) ik ben alleen een keer bij Jos Lansink op stal geweest voor verkoop van een paar paarden, maar meer ook niet hoor.
Aan die contacten kun je ook wel komen zonder deurne..
Ik ben in deurne beroerder gaan rijden als dat ik daarvoor deed, dus watdat betreft ben ik blij dat ik ermee ben gestopt!
gilberke schreef:heey
ik wil dol graag naar deurne en als ik aan genomen word ga ik in 2007 ook.
heb er mega veel zin in.
en heb alle kante van verhalen van deurne nu wel gehoort mij lijkt het leuk.
en ik ben zo ik wil het eerst zelf ervaren hebben voor datje er iets van kan zeggen.
als ik er me klaar ben kan ika ltijd nog een andere opleiding achter aan volgen en dat vinden mijn ouders goed.
verder wou ik weten wie gaan er alle maal in 2007 nog meer naar deurne ?
Joycee_ schreef:ik.
Ik ben het eingelijk best wel eens met palousa_boy, als je gemotiveerd bent
als je er zin in hebt, en als het gewoon écht je ding is ofzo, dan kun je er best
wel wat van maken, ik heb zelf ook een vriendin die op deurne heeft gezeten.
ze is er na anderhalf jaar mee gestopt, waarom? omdat het te streng was, te
druk, en ze dacht dat ze niet goed leerde, het koste teveel geld, ze maakte geen
goeie contakten etc etc. als ze thuis was, zat ze alleen maar te klagen over de
hoeveelheid dingen die ze moest doen en het harde werken, dan heb ik zoiets
als je het er niet voor over hebt, en als je geen doorzettingsvermogen hebt, dan
gaat het je inderdaad niet lukken.
jamielover schreef:maakt niet uit hoorals ik maar mijn antwoord heb
Ik heb nog een paar vraagjes: Hoe is de sfeer er? Hoe zijn de leraren? Zijn het in het algemeen grote klassen?
Kan je in het weekend je paard dan weer mee naar huis nemen? of moet hij/zij daar ook in het weekend blijven?
En laatste vraag.. kan je er ook instromen?
Sorry voor de hoeveelheid vragen