Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
horsea schreef:Devilish, mag ik vragen wat je dan bent gaan doen?
Barvrouwke schreef:Owh.. het PGO en probleemgericht werken. Problemen creeeren ze inderdaad. Maar....... je kan opgelucht ademhalen want het systeem gaat eruit. Volgend jaar krijgen we thema gericht werken.
De taken, zoals ik ze in barneveld krijg zijn zinloos, hopeloos en onoverdacht. Als ik antwoorden geef op de taken zitten ze met grote ogen en klapperende oren toe te kijken.
Hoe weet jij dat? Kheb ff in je profiel gekeken, maar daar staat niets in
Maar wel fijn dat t eruit gaat
Ook bij de opleidingen die er dit jaar wel mee werken? Want dat hoop ik echt! Woodstock schreef:Haike is het nog gelukt met de taken scannen?
Woodstock schreef:Barvrouwke schreef:Owh.. het PGO en probleemgericht werken. Problemen creeeren ze inderdaad. Maar....... je kan opgelucht ademhalen want het systeem gaat eruit. Volgend jaar krijgen we thema gericht werken.
De taken, zoals ik ze in barneveld krijg zijn zinloos, hopeloos en onoverdacht. Als ik antwoorden geef op de taken zitten ze met grote ogen en klapperende oren toe te kijken.
HuhHoe weet jij dat? Kheb ff in je profiel gekeken, maar daar staat niets in
Maar wel fijn dat t eruit gaat
Ook bij de opleidingen die er dit jaar wel mee werken? Want dat hoop ik echt!
haike schreef:Woodstock schreef:Haike is het nog gelukt met de taken scannen?
Helaas nog niet. Zit nu, voor school trouwens, weekje in Horst. Praktijkschool, dus veel extra uitleg, excursies enz. Wel gezellig. Zal in weekend even paar taken scannen ok?
veel plezier iig!