HBO-opleiding paardenhouderij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Woodstock

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 16:23

Haike is het nog gelukt met de taken scannen?

Barvrouwke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 18:44

Owh.. het PGO en probleemgericht werken. Problemen creeeren ze inderdaad. Maar....... je kan opgelucht ademhalen want het systeem gaat eruit. Volgend jaar krijgen we thema gericht werken.
De taken, zoals ik ze in barneveld krijg zijn zinloos, hopeloos en onoverdacht. Als ik antwoorden geef op de taken zitten ze met grote ogen en klapperende oren toe te kijken.

Devilish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 19:05

horsea schreef:
Devilish, mag ik vragen wat je dan bent gaan doen?

Haha ja natuurlijk, ik zit nu in 5havo dus ik hoef volgend jaar pas aan een vervolgopleiding te gaan beginnen, en wat dat precies gaat worden daar heb ik nog geen flauw idee van haha! In elk geval ga ik niet naar Dronten, het is ong. 2,5 uur reizen en dan zou ik dit jaar nog extra wiskunde moeten gaan volgen.

Woodstock

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-05 19:44

Barvrouwke schreef:
Owh.. het PGO en probleemgericht werken. Problemen creeeren ze inderdaad. Maar....... je kan opgelucht ademhalen want het systeem gaat eruit. Volgend jaar krijgen we thema gericht werken.
De taken, zoals ik ze in barneveld krijg zijn zinloos, hopeloos en onoverdacht. Als ik antwoorden geef op de taken zitten ze met grote ogen en klapperende oren toe te kijken.

Huh Hoe weet jij dat? Kheb ff in je profiel gekeken, maar daar staat niets in Maar wel fijn dat t eruit gaat Ook bij de opleidingen die er dit jaar wel mee werken? Want dat hoop ik echt!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:32

Woodstock schreef:

Helaas nog niet. Zit nu, voor school trouwens, weekje in Horst. Praktijkschool, dus veel extra uitleg, excursies enz. Wel gezellig. Zal in weekend even paar taken scannen ok?

Barvrouwke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 21:57

Woodstock schreef:
Barvrouwke schreef:

Huh Hoe weet jij dat? Kheb ff in je profiel gekeken, maar daar staat niets in Maar wel fijn dat t eruit gaat Ook bij de opleidingen die er dit jaar wel mee werken? Want dat hoop ik echt!

Drijf leraren tot wanhoop en er komt veel uit

Mariek_Jarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-05 23:04

Nou, hahaha, dan weten we wat ons te doen staat

Woodstock

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 13:45

haike schreef:
Woodstock schreef:

Helaas nog niet. Zit nu, voor school trouwens, weekje in Horst. Praktijkschool, dus veel extra uitleg, excursies enz. Wel gezellig. Zal in weekend even paar taken scannen ok?

Ok, thanx veel plezier iig!
BTW hoorde net dat we vrijdag een gesprek hebben met het hoofd ofzo van de paarden afdeling