Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dioni schreef:Ja mijn werk geeft mij veel voldening. Ik ben dierenarts gezelschapdieren en heb een kleine eigen praktijk. Ik zit er al heel wat jaren en ken mijn klanten, zeg maar cradle to the grave. Daardoor heb je toch een andere band met je klanten dan bij een keten praktijk. Het verdient minder maar het plezier en de vrijheid die ik erdoor heb is het dubbel en dwars waard.
fnpetter1990 schreef:Ik zat er al een poosje mee in mijn maag, maar de vraag en antwoorden in dit topic hebben mij aangespoord een andere baan te gaan zoeken. Super spannend! Het bedrijf waar ik werk is geweldig, super goed salaris, goede arbeidsvoorwaarden, mijn collega's zijn ook leuk, maar het (type) werk wat ik doe geeft me totaal geen voldoening.. Dus toen ik de vraag las in de OP, moest ik even slikken en toegeven dat het echt tijd is voor wat anders.
Dus bedankt voor het openen van dit topic! Ik ben totaal geen jobhopper en hou niet van het onbekende, maar als ik blijf zitten waar ik zit verandert er ook niks.
ikke schreef:fnpetter1990 schreef:Ik zat er al een poosje mee in mijn maag, maar de vraag en antwoorden in dit topic hebben mij aangespoord een andere baan te gaan zoeken. Super spannend! Het bedrijf waar ik werk is geweldig, super goed salaris, goede arbeidsvoorwaarden, mijn collega's zijn ook leuk, maar het (type) werk wat ik doe geeft me totaal geen voldoening.. Dus toen ik de vraag las in de OP, moest ik even slikken en toegeven dat het echt tijd is voor wat anders.
Dus bedankt voor het openen van dit topic! Ik ben totaal geen jobhopper en hou niet van het onbekende, maar als ik blijf zitten waar ik zit verandert er ook niks.
Dat zie je goed dus succes met solliciteren en hopelijk vindt je die leuke baan die ook bij je past.