Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SjonnieZ schreef:Als er op zo’n afdeling iemand met een call center achtergrond is gezet dan is de kans groot dat de organisatie een professionaliseringsslag wilt maken.
Denk dat het goed is dat TS bij zichzelf te rade gaat of zij deze slag kan en wilt maken.
Lieser schreef:SjonnieZ schreef:Als er op zo’n afdeling iemand met een call center achtergrond is gezet dan is de kans groot dat de organisatie een professionaliseringsslag wilt maken.
Denk dat het goed is dat TS bij zichzelf te rade gaat of zij deze slag kan en wilt maken.
Het zou fijn zijn als de organisatie een professionaliseringsslag wil maken. Dan kunnen ze zich, om te beginnen, aan de arbeidstijdenwet gaan houden. En alle medewerkers betalen.
Sabri schreef:Letterlijk zei ze: S, Ik wil dat als jij voortaan ophangt dat je dan wel eerst zegt ik ga nu de verbinding verbreken en dan pas mag je van mij ophangen. Waarna ze direct weer verder met een andere vaste collega over koetjes en kalfjes praatte(nee zelf telefoon opnemen doet ze niet, ook niet als het druk is).
Elisa2 schreef:Texas02 schreef:Als ik jouw leidinggevende was geweest, had ik je er ook op aangesproken omdat ik het ook niet netjes vind om zakelijke telefoongesprekken zo af te ronden. Ik had jou dan ook verteld dat je iets in de richting van "ik ga nu ophangen want ik kan u niet verstaan" moet zeggen. Want in sommige gevallen weet degene aan de andere kant van de lijn helemaal niet dat er ruis is en verstaat jou prima. Bijvoorbeeld als de telefoon op speaker staat. En de enige manier om te verbeteren in wat je doet is als mensen ook mogen zeggen als er iets minder goed gaat. Want daar leer je van. En ja, de toon maakt in dit geval de muziek. Maar daar kun jij in dit geval ook weer over in gesprek gaan, gewoon even langs gaan als jullie beide tijd hebben. Zo van "goh, bedankt voor de tip net, daar heb ik wat aan. Alleen ik vond dat je wel erg boos en geïrriteerd klonk, daar was ik niet zo blij mee want ik doe mijn uiterste best. " Misschien heeft diegene namelijk helemaal niet door dat ze zo overkomt, dat gebeurt wel eens. Dan is dat ook weeriets waar zij aan kan werken, dat kan ze alleen als ze weet dat ze dit doet. En mocht je weer een boze reactie krijgen als je dit probeert te bespreken, dan kun je altijd nog conclusies trekken.
Geen pauzes zou ik overigens nooit weer accepteren, of het nu een betaalde baan of vrijwilligerswerk is. Ik heb dat één keer een paar maanden geaccepteerd maar nooit weer.
Hier ben ik het wel mee eens, maar wil ook even aangeven dat als je vrijwilligerswerk doet voor je plezier en dat plezier is weg in het werk door alle omstandigheden die veranderd zijn dat het misschien tijd is om wat anders te zoeken. Je doet het immers voor je plezier..
Sizzle schreef:Wauw, als ik jou was zou ik vanavond nog een opzeg briefje tikken en morgen afgeven![]()
Besteedt je energie liever aan een plek waar ze wel dankbaar zijn om je inzet.